– Uz razumijevanje da je u tijeku predizborna kampanja za parlamentarne izbore, te da HDZ Čakovca želi kritiziranjem aktivnosti čakovečke vlasti dobiti naklonost birača, u posljednjem priopćenju vezanom uz nadvožnjak u Kalničkoj ulici iznijeli su niz neistina i insinuacija, poručuju predsjednik GO čakovečkog SDP-a Mario Medved te potpredsjednik GO SDP-a Čakovec Stjepan Kovač.
Priopćenje prenosimo u nastavku:
O stanju tog nadvožnjaka i nužnosti njegove sanacije, ova gradska vlast govori od početka aktualnog mandata. Štoviše, intenzivno traži rješenje kako bi se ovaj, za grad i županiju značajni prometni objekt, obnovio što prije i uz što manje opterećenje Proračuna Grada Čakovca. HDZ jako dobro zna da nadvožnjak nije od jučer u ovakvom stanju te da je njegovo neobnavljanje bio glavni razlog zakašnjelog preuzimanja upravljanja nad bivšim županijskim prometnicima koje prolaze kroz područje Grada Čakovca.
Zašto Županijska uprava za ceste nadvožnjak nije sanirala ili barem počela obnavljati dok je upravljala prometnicom na kojoj se on nalazi, posebna je tema. No, bez obzira na sve, naručeni su i izrađeni projekti te, čim se pronađu izvori financiranja, kreće i njegova obnova.
Sa ministrom pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišom Hajdašom Dončićem u mnogo navrata razgovaralo se o ovom problemu, te je on osobno, kao i nadležni u ministarstvu te Hrvatskim cestama vrlo dobro upoznat sa nužnošću sanacije. Pronalaženje izvora financiranja je pri kraju, vjerujemo da će već početkom sljedeće građevinske sezone početi radovi na prvoj fazi, no s ovim podatkom u javnost ćemo izaći u skladu s našom dosadašnjom praksom – kad budemo u potpunosti imali zatvorenu financijsku konstrukciju. Samo upozoravanje na problem, “dizanje buke”, te polovična rješenja, bez u potpunosti osiguranih financijskih sredstava, nisu nešto što mi u SDP-u radimo.
Kad se već citira izrečeno na sjednici Gradskog vijeća, bilo bi korektno da se prenese i to da je projekt sanacije prijavljen na “Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa” Ministarstva unutarnjih poslova, upravo iz razloga što trenutno u gradskom proračunu, zbog brojnih investicija poput Aglomeracija, nema novca za tu namjenu.
Sam posjet ministra Hajdaš Dončića Čakovcu i Međimurju bio je vezan i uz dva kapitalna projekta za ovaj kraj, gradnju južne zaobilaznice Nedelišća te sjeverne zaobilaznice Čakovca. Vjerujem da i čakovečki HDZ pozdravlja što je sada konačno sigurno da će se ove dvije nove prometnice početi graditi u najskorije vrijeme. Naime, od završetka izgradnje zadnjeg kapitalnog prometnog objekta na području Međimurja prošlo je više od deset godina, najveći dio tog razdoblja o cestogradnji je odlučivao HDZ, te je možda u tome razlog što su naši, objektivno ogromni prometni problemi bili u drugom planu. Možda je onda bila i prilika da se sanira spomenuti nadvožnjak, jer, ponavljamo, taj problem nije od prije dvije godine.
Što se tiče zamjene semaforiziranih križanja kružnim tokovima, predlažem Vam da o tome kako je to bespotrebna investicija, razgovarate s osobama koje su na tim mjestima doživjele prometne nesreće. Od samog početka bilo je razvidno da semaforizirana križanja na tom mjestu nisu najbolje rješenje. O potrebi zamjene tog križanja rotorom govori se već duže vrijeme, te umjesto da pozdravi njegovu zamjenu, povećanje prometne sigurnosti prometa te činjenicu da ovaj zahvat Gradski proračun neće stajati baš ništa, HDZ ovo ulaganje smatra suvišnim. Možda je razlog u tome što pobija njihove tvrdnje da SDP Čakovca ne može za gradske projekte dobiti novac iz Zagreba. Osim na ovom križanju, semafori će se zamijeniti i na križanju prema Ivanovcu, ponovno na način da to Gradski proračun neće stajati niti kune. Također, ti semafori će se upotrijebiti na području Čakovca za regulaciju prometa na manje opterećenim križanjima.
Kako god bilo, SDP-ova gradska vlast nastavit će s ulaganjem u prometnu infrastrukturu, trudeći se povećati sigurnost na našim cestama, te nastojati financijske konstrukcije zatvarati uz minimalno opterećenje Proračuna Grada Čakovca. Smatramo da naši građani to zaslužuju, jer smo zahvaljujući HDZ-ovim vladama, investiranja u prometnu infrastrukturu gledali u drugim dijelovima Hrvatske, gdje su se za pojedince gradili posebni izlazi s autoceste, a tuneli se bojali po nekoliko puta. Da su mali dio tog novaca iskoristili za, na primjer sanaciju nadvožnjaka u Čakovcu, danas bi vjerojatno kod nas postizali bolje izborne rezultate, potpisuju predsjednik GO SDP-a Čakovec Mario Medved i potpredsjednik GO SDP-a Čakovec Stjepan Kovač.