Mrkva, celer i peršin s međimurskih polja kao hrvatski brend

Aktivnosti i inicijative poput onih Međimurske povrćarske udruge “Zeleni vrt” osiguravaju međimurskim poljoprivrednicima nove mogućnosti te bolje i kvalitetnije planiranje aktivnosti ubuduće, najavio je na konferenciji za novinare zamjenik međimurskog župana Zoran Vidović.

– Kako bi osigurali prepoznatljivost i postigli bolju prodaju i kvalitetu proizvedenog povrća na hrvatskom tržištu i šire Udruga je krenula u inicijativu označavanja proizvoda oznakom “Hrvatska kvaliteta”, a sukladno važećim Pravilnicima koji pokrivaju ovo područje djelovanja. Time bi mrkva, celer, peršin i cvjetača s međimurskih polja postala brendirana kao izvorno Hrvatsko.

Međimurska županija potiče ovu i ovakve inicijative jer one postavljaju međimursku poljoprivredu na zdrave osnove i pružaju mogućnosti na kojima se mogu kvalitetnije planirati buduće aktivnosti – rekao je Vidović. 

Istaknuo je zadovoljstvo činjenicom da troškove uporabe znaka “Hrvatska kvaliteta” koji iznose gotovo 40.000 kuna, djelomično snosi i sama udruga čime šalju izuzetnu poruku svima, ali i pokazuju da im je zaista stalo do realizacije projekta.

– Napominjemo da su pojedini postupci brandiranja određenih međimurskih proizvoda u postupoku te se također nadamo skoroj realizaciji i potvrdi kako je i najavljivano – poručio je zamjenik župana.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije