– Obavještavamo Vas da će se PBZ poslovnica 375 Donja Dubrava od 30.6.2016. godine zatvoriti, odnosno preseliti svoje poslovanje u druge poslovnice (Kotoriba, Prelog, Koprivnica, Ludbreg).
Cilj koji želimo postići ovim preseljenjem je zadovoljavanje visokih standarda poslovanja i pružanje cjelovite kvalitetne bankarske usluge u svim poslovnim jedinicama, a u skladu s potrebama klijenata. Nastavno, želja nam je uputiti vas na detalje koje se odnose na uplatu i isplatu novca na šalteru, odnosno bankomatima i dnevno-noćnim trezorima (DNT).
Napominjemo da ćete usluge bankomata moći i dalje koristiti na sadašnjoj lokaciji poslovnice, a da ugovaranjem internetskog i mobilnog bankarstva, većinu usluga Banke možete koristiti u svakom trenutku. Nadalje, pored šaltera, na svim navedenim lokacijama na raspolaganju imate dnevno-noćne trezore – priopćili su iz PBZ.
Zašto se PBZ odlučio na ovakav potez i što je bio glavni razlog tome?, upitali smo u PBZ-u gdje nam je na to pitanje odgovorio Dražen Dumančić, voditelj odnosa s javnošću Ureda Uprave za korporativne komunikacije PBZ-a.
‘PBZ kontinuirano provodi optimiziranje poslovanja i organizacijskog ustroja mreže poslovnica. Imamo najrazgranatiju poslovnu mrežu diljem zemlje i s ciljem optimizacije poslovanja želimo postići zadovoljavanje visokih standarda u pružanje cjelovite bankarske usluge u svim našim poslovnim jedinicama.
Prilikom optimiziranja ustroja mreže poslovnica Banka svakako uzima u obzir i blizinu lokacije druge poslovnice. Kao što smo najavili ispostava “Donja Dubrava” od 1.7.2016. godine preselit će cjelokupno poslovanje u PBZ poslovnicu “Kotoriba”, na lokaciji Ulica Kralja Tomislava 100, 40329 Kotoriba.
Poslovnica “Kotoriba” je ujedno i najbliža poslovnica Banke s radnim vremenom ponedjeljkom, srijedom i petkom od 8:00 do 15:00 sati, utorkom i četvrtkom od 11:00 do 18:00 sati, a subotom od 8:00 do 12:00 sati te u njoj kao i u ostalim PBZ poslovnicama diljem Hrvatske klijenti mogu nastaviti obavljati svoje bankarsko poslovanje.
Osim široko rasprostranjene mreže poslovica, PBZ ima vrlo dobro razvijenu ATM mrežu preko 700 bankomata te razvijene suvremene servise, internetsko i mobilno bankarstvo s velikim brojem funkcionalnosti, tako da je Banka omogućila široku dostupnost svojih usluga i proizvoda i putem alternativnih distribucijskih kanala.
Usluge bankomata klijentima će biti do daljnjega na raspolaganju na sadašnjoj lokaciji ispostave Donja Dubrava, a ugovaranjem internetskog i mobilnog bankarstva usluge Banke su dostupne u svakom trenutku.’
Tako će nakon 45 godina Donja Dubrava ostati bez poslovnice banke koja je na toj lokaciji, kako kažu u Općini, otvorena još 1971. godine. Mještani, posebice stariji, iznenađeni su takvom odlukom smatrajući da će im biti problem odlaziti u banku u najbližu poslovnicu udaljenoj više od 5 kilometara.
Načelnik Donje Dubrave Dražen Miser kaže kako službeni dopis nisu dobili, međutim svakodnevno dolaze mještani s negodovanjima i najavama da će pokrenuti potpisivanje peticije.
– Općina će poduzeti sve što je u našoj moći da do toga ne dođe. Obavljamo razgovore s predstavnicima PBZ-a u Čakovcu i Zagrebu. Našem mjestu je potrebna poslovnica banke radi građana i poslovnih subjekata. Već smo poslali upit drugim bankama s prijedlogom da u našem mjestu otvore svoju poslovnicu ukoliko dođe do zatvaranja postojeće – rekao nam je načelnik.