Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Maloj Hiži

>> Najte nikaj zemriti: Mystery shopper u Maloj Hiži

Početkom studenog mjeseca prošle godine predstavljena je nova kampanja Turističke zajednice Međimurske županije pod sloganom “Najte nikaj zameriti”. Opsežnom aktivnošću TZ usmjerava reflektore pažnje na prepoznavanje objektivne kvalitete u međimurskom ugostiteljstvu danas. Za tu je zadaću angažiran kompetentan anonimni gost, mystery shopper, koji će lokale u koje ulaze gosti odnosno turisti ocijeniti kroz 42 pitanja u 5 ključnih kategorija. Ocjenjuju se prostor, osoblje, oprema, jela i eno-gastro ponuda. Za razumijevanje i ilustraciju što se i kako boduje dajemo iscrpan opis pitanja npr iz kategorije JELA. Boduje se svježina ponuđenih namirnica (max 10b), organoleptička čistoća namirnica (max 10b), ravnoteža jela (max 10b), harmonija jela (max 10b), prezentacija jela (max 5b), originalnost jela (max 10b) te ukupan dojam jela (max 20b).



Restoran koji reflektira na ulaz u elitnu skupinu lokala, a takvi će biti označeni znakom “Zlatni Međimurski Gurman”, mora u toj kategoriji nakupiti minimalno 61 bod. 44 boda su minimalna kvota za klasu “Međimurski Gurman”, dok će svi preostali ispod bodovnog praga i dalje biti to što su i danas s velikom prilikom da u skoro vrijeme, uporno radeći na sebi, uđu u jednu od poticanih kvalitativnih skupina. Kompletna tablica, sa svim pitanjima, bodovima i kategorijama, objavljena je i dostupna na www.visitmedimurje.com.

Rezultati pojedinih faza kampanje višekratno će se i različitim kanalima javne objave publicirati. Takvim pristupom TZ MŽ se obvezuje naglašenije pomagati ugostiteljima u težnji pridobivanja svakog Novog gosta. Kampanjom se ne želi nikoga povrijediti ili ometati u poslovanju, već naprotiv, prvenstvena je namjera afirmativno posredno utjecanje na dizanje kvalitete u domeni uređenja i eno-gastro ponude svih lokala u županiji. Nakon obilaska pojedinog ili više restorana tajni gost dostavlja zapisnik i bodovanje TZ-u koji se obvezuje na javnu objavu zapažanja i rezultata.

Idućih tjedana ćemo u rubrici Vino i Hrana objavljivati kako je u restoranima diljem Međimurja prošao dolazak tajnog gosta.



Četvrtog studenoga prošle godine gost je posjetio Malu Hižu, najbolji restoran Središnje Hrvatske odnosno peti restoran u državi po izboru Dobrih restorana 2014. Maksimalan zbroj u svim kategorijama koji određeni restoran može osvojiti iznosi 340 bodova. Nakon dvosatne večere i boravka u restoranu gost je sumirao zapažanja i ocijenio doživljeno.

Prvi izlazak na teren zaključen je zbirnom ocjenom od 309 bodova. Kako je svaki bod preko 289 dovoljan za oznaku najviše klase, osvojenih 309 bodova Malu Hižu svrstava u najviši kvalitativni razred međimurskog ugostiteljstva. Možemo konstatirati kako je u Međimurju prva oznaka “Zlatni Međimurski Gurman” osvojena!

Objavljujemo uvid u skraćenu tablicu s mogućim maksimumom i osvojenim bodovima po kategorijama te neke naglaske iz službenog zapisnika:

“Vanjski izgled restorana odličan, unutarnji vrlo dobar. Prostor ispunjuje stotine detalja, ali oni kreiraju ugodnu i jedinstvenu harmoniju. Predlaže se izbjegavanje različitih stolica za istim stolom (osim ako to nije naglašeni stil cijelog restorana) što je upravo bio slučaj za stolom za kojim sam sjedio. Prihvat gosta od strane osoblja donosi 5 bodova, ali te je večeri on iz nekog razloga izostao. Ostatak usluge je bio primjeren i za pohvalu. Većina jela je bila visoke kvalitete i svježine. U dvije su juhe uočene manje oscilacije koje kuhari u ovakvom restoranu umiju s lakoćom ispraviti. Jela s tjesteninama su bila korektna, čista u okusima, bez posebne senzacije okusa. Pečena patka – izvrsna, odlično pečena, mekana. Opći dojam: vrlo, vrlo dobar restoran s izuzetnom ponudom (i naglašeno autohtonom), restoran koji se može bez bojazni preporučati na svim razinama.”

Tablicu bodova pogledajte OVDJE

Poredak posjete restoranima Međimurja utvrđen je slučajnim izvlačenjem iz šešira. S velikim zanimanjem iščekujemo nove zapisnike i nove bodove. Već u idućem tjedni ćemo u rubrici Hrana i Vino objaviti neki drugi restoran. Čitatelji, gosti, domaćini – Najte nikaj zameriti!

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije