Preko interneta naručila mobitel pa dobila kopiju – što učiniti?

Vukanovčar” – društvo za zaštitu potrošača Međimurja i portal eMedjimurje.hr pokrenuli su zajednički rubriku putem koje se možete obratiti ukoliko smatrate da su povrijeđena vaša potrošačka prava te pitati kako i na koji način se zaštiti.

Pitanje:

Preko Njuškala sam kupila mobitel Samsung S5. Ne razumijem se previše u uređaj, platila sam traženi iznos, dobila mobitel, no za nekoliko dana mi prijatelj kaže da je to kopija. Tražila sam natrag povrat novca, ali ništa od toga. Što mogu učiniti i da li imam kakva prava?

Odgovor:

Ukoliko kupac nema račun ili pisani trag kupnje (npr. ugovor-što ovdje vjerojatno nema) teško će dokazati tko je bio prodavatelj pa nemate koga pozvati na odgovornost. Ukoliko kupac može dokazati od koga je kupio mobitel može podnijeti kaznenu prijavu za povredu intelektualnog vlasništva, ali i za prijevaru.

Također moguće je izvršiti prijavu inspekciji unutar Ministarstva gospodarstva, a u konačnici može pokrenuti sudski postupak pred sudom.Potrošač može zahtijevati povrat novca ukoliko ima dokaz o kupnji proizvoda i podatke o prodavatelju. (za “Vukanovčar” Dijana Kladar, odvjetnica)

Smatrate li da su povrijeđena vaša potrošačka prava, a ne znate kako se zaštititi, pitajte nas na pitanja@emedjimurje.hr.

Arhiva članaka:

>>> Zaštita potrošača: Kako do svojih prava kod mobilnih operatera?
>>> Zaštita potrošača: Prevarili me pred kućnim pragom – što da radim?
>>> Često se pitate: Plaćati HRT pristojbu ili ne? Evo odgovora
>>> Vratio proizvod za mršavljenje, a povrata novca godinu dana nema
>>> Imao garanciju za kosilicu, ali se trgovina zatvorila – što poduzeti?
>>> Imam li pravo na povrat novca za kupljeni mobitel preko interneta?

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije