U četvrtak 5. prosinca 2013. godine u organizaciji Regionalne razvojne agencije Međimurje REDEA-e održano je predstavljanje interaktivnog turističkog portala Visit Međimurje, jedinstvenog u Hrvatskoj. Ideja vodilja cijelog portala je korištenjem novih tehnologija približiti turističku ponudu Međimurja potencijalnim turistima te promovirati Međimurje kao suvremenu i atraktivnu turističku destinaciju.
Pri tome je posebno važno zajedništvo i suradnja svih lokalnih ponuđača u kreiranju konkurentnog turističkog proizvoda, kako je naglasila zamjenica župana Sandra Herman obraćajući se prisutnima. Voditeljica projekta u REDEA-i Mihaela Pancer Zadravec predstavila je korake u nastanku portala s posebnim osvrtom na detaljnu baza podataka koja obuhvaća najveći dio turističke ponude Međimurja, a zajedno s portalom čini temelj za uspostavu sustava za destinacijski menadžment.
Portal Visit Međimurje prilagođen je mobilnim uređajima poput pametnih telefona te tablet uređaja što turistima nudi mobilnost i praktičnost u korištenju. Sustav je rađen u modulima te tako pruža mogućnost buduće nadogradnje što je posebno zanimljivo domaćim IT tvrtkama prilikom razvoja novih proizvoda.
Prilikom pripreme sadržaja za portal obiđena je velika većina lokacija s turističkim potencijalom koje su uvrštene u bazu podataka s više od 500 točki interesa. Zahvaljujući tome na portalu se mogu pronaći najnovije informacije o cjelokupnoj turističkoj ponudi. Portal Visit Međimurje odlikuje se modernim dizajnom u kojem prevladavaju atraktivne fotografije te jednostavni, ali funkcionalni izbornici.
Na desetak pod-stranica predstavljene su opće informacije, kultura i povijest, zanimljivosti i ljepote Međimurja, dok drugi dio portala pruža pregled smještajnih kapaciteta, eno-gastronomske ponude, servisnih informacija i sl. Putem portala dostupni su i različiti turistički paketi koji nude jednodnevne ili višednevne sadržaje, a itinerer se može kreirati i samostalno te putem portala rezervirati željeni sadržaj.
Svaka lokacija iz turističke ponude smještena je na interaktivnoj mapi koja omogućava planiranje rute kojom se želi proći. Nakon završetka projekta portal preuzima Turistička zajednica Međimurske županije, čime je osigurana održivost, a za to je ključna ažurnost i kontinuirano osvježavanje informacija, dok će REDEA zadržati savjetodavnu ulogu u daljnjem radu i razvoju destinacijskog menadžment sustava.
Početkom 2014. godine REDEA u partnerstvu s Turističkom zajednicom MŽ započinje s izradom Strateškog marketinškog plana razvoja turizma u Međimurju, što će uz bazu podataka i portal značajnije pozicionirati Međimurje na karti kontinentalnih turističkih destinacija. Izrada turističkog portala Visit Međimurje jedna je u nizu aktivnosti koje je REDEA provela u sklopu projekta GrowMobile, financiranog iz Programa za poduzetništvo i inovacije (CIP EIP). Započeo je 1. ožujka 2012. godine, a trajat će ukupno dvije godine.
Osnovni cilj projekta GrowMobile je razvoj specijaliziranih usluga (mobilnih aplikacija i integrirane platforme za upravljanje destinacijama) radi lakšeg pristupa informacijama o turističkoj ponudi i ponudi inteligentnih rješenja za putovanja u ruralna područja te podizanje svijesti o efikasnijem korištenju tehnologija svim ciljnim skupinama, od ponuditelja do korisnika turističkih proizvoda i usluga.
Uz REDEA-u partneri na projektu su iz Leipziga i Darmstadta (Njemačka), te Kyustendila i Varne (Bugarska). Cjelokupna vrijednost projekta iznosi 529.845,41 EUR, od toga REDEA-in udio u projektu iznosi 107.807,92 EUR.