O MARKETINGU
DIGITALNO DOBA Marijan Palić i Mato Rajić u hotelu Hilton predstavili knjigu 'Atomski marketing'
O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
'FCK, we're sorry, Dobro vs zlo, Moron, Mišolovka, Bolimepipi, Drečanje beba...' samo su neka od stotinjak poglavlja knjige 'Atomski marketing' koju su u utorak, 29. veljače, u hotelu Hilton predstavili autor Marijan Palić i suautor Mato Rajić.
O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
- Marketing je sam po sebi pričanje priče, pa sam odlučio kroz svoju priču i druge konkretne primjere čitatelju približiti marketing digitalnog doba - kazao je Marijan Palić koji se, iako 29-godišnjak, digitalnim marketingom uspješno bavi desetak godina.
Marketing
digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj
marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalaze primjeri koji
se mogu primijeniti uz minimalne budžete, baš kao što je to radio
i sam autor.
Kako kaže, volio bi da je netko ovakvu knjigu napisao kada je on kretao u posao jer bi izbjegao greške koje je sam prevladao.
-
Prvo sam mislio da je naslov prepotentan. Kada
sam još nedovršeno štivo pročitao u dahu, shvatio sam da se
drugačije niti ne može zvati. Najvrjednije u knjizi je da
čitatelj shvati da marketing nije rezerviran samo za one koji
imaju velike budžete. Novi ‘online svijet’ omogućio je neslućene
mogućnosti uz ponekad minimalna ulaganja - kaže Mato
Rajić, iz Rajić Consultinga, autor dijela poglavlja
vezanih uz web i digitalni marketing.
Politički analitičar, konzultant i poduzetnik Mate Mijić posvjedočio je da se knjiga čita u jednom dahu zbog kratkih i slikovitih priča i primjera iz prakse te je okupljenima pročitao poglavlje 'Zamjeramo marketingašima, a mi smo isti!'.
- Knjiga Atomski marketing nije obična knjiga o marketingu, gdje čitate 300 stranica, a izvučete 2 stranice vrijednih zaključaka. Knjiga nije znanstveni pogled na marketing, nego pogled nekoga tko to živi i radi godinama te kroz životne priče i projekte pokazuje prilike i zamke. Must read! - kazao je Ilija Brajković, direktor i vlasnik digitalne agencije Kontra.
Više o knjizi i autorima možete saznati ovdje.
-
Na ovom stolu igrao je i jedan od najstarijih aktivnih igrača međimurskih liga Franjo Vadas, koji još danas igra za ekipu Donjeg Kraljevca u 6. međimurskoj ligi
-
Tvrtka LETINA INTECH jedna je od vodećih tvrtki na svjetskom tržištu u proizvodnji inox tankova i opreme za vinarsku, pivarsku i prehrambenu industriju. Naše zadovoljne kupce možete pronaći diljem svijeta, od SAD-a, Kanade i Meksika, preko cijele Europe i Rusije pa do Australije i Japana. U novim i moderno opremljenim prostorima više od 200 radnika zajedno gradi jednu uspješnu priču. Ključ uspjeha leži u visoko kvalitetnim proizvodima. Konstantni rast unazad 30 godina potvrđuje da smo na dobrom putu. Tvrtka LETINA INTECH dio je Letina inox Grupe.
-
Izletu se pridružilo 40-tak djece i roditelja iz Ukrajine te desetak volontera iz Odreda izviđača „SIRIUS“ te Crvenog križa Čakovec
-
Ove subote, 21. svibnja u Čakovcu ispred Doma sindikata (na Trgu Republike) Srednja škola Prelog organizira svoju 7. Gastromaniju
-
U dvorani „DG Sport-a“ u Prelogu, u sklopu održavanja 13. međunarodnog sajma inovacija u poljoprivredi, prehrambenoj industriji i poljoprivrednoj mehanizaciji „AGRO ARCA 2022.“, kontakt policajci PP Prelog uspostavili informativni punkt
Reci što misliš!