
Nakon pogibije 42-godišnjeg Mladena Mesareka ponovno se postavlja pitanje sigurnosti cesta u okolici Preloga.
Nakon tragične pogibije 42-godišnjeg Mladena Mesareka iz Čehovca, koji je početkom rujna stradao u prometnoj nesreći na prometnici uz drenažni kanal Hidroelektrane Dubrava na relaciji Cirkovljan – Prelog, u javnosti se ponovo poteže pitanje prometne sigurnosti na širem području grada Preloga.
O navedenom se već raspravljalo nakon što je prvog ožujka kod Otoka poginuo Robert Mikec, dugogodišnji predsjednik Biciklističkoga kluba Prelog. Naš čitatelj koji često biciklira u okolici tog donjomeđimurskoga grada smatra da postoji prostora za napredak, iako kultura vozača igra glavnu ulogu.
Spomenuo je komentare svojih kolega-biciklista, koji se pitaju i zašto na gradskoj sjevernoj obilaznici, koja bi trebala biti puštena u promet u drugoj polovini rujna, nije predviđena pješačko-biciklistička staza. Smatraju da bi se ona mogla koristiti umjesto relativno nesigurne ceste uz drenažni kanal, tzv. Hidre.
S tim na umu, kontaktirali smo preloškoga gradonačelnika Ljubomira Kolareka s kojim smo razgovarali o cestovnoj sigurnosti.
Obilaznica je za teretni promet
– Sve naše ceste između naselja imaju pješačko-biciklističke staze, bilo da govorimo o relaciji Prelog – Cirkovljan, Prelog – Otok, Prelog – Čehovec, a gotovo sve su i osvijetljene. Jedina koja nije jest Prelog – Donji Kraljevec, a razmišlja se i o tome da se ondje postavi rasvjeta.
Što se tiče pješačko-biciklističke staze na sjevernoj obilaznici, ona ne bi imala smisla jer se radi o cesti predviđenoj za teretni, kamionski promet: njezina je namjena rasteretiti centar grada. Nisam primijetio da bi postojao interes za bicikliste i pješake za korištenjem te prometnice – zaključio je gradonačelnik.
*Preuzeto iz lista Međimurje, br. 3672



