'LJUBAV SE NE KUPUJE'

LIJEP PRIMJER Komunalna tvrtka Čistoća na originalan način priključila se kampanji ‘Ljubav se ne kupuje’

Kampanja 'Ljubav se ne kupuje' osmišljena je zbog promocije udomljavanja životinja umjesto njihove kupnje

Varaždinska komunalna tvrtka Čistoća na originalan način
priključila se kampanji “Ljubav se ne kupuje”. Na vozilima te
tvrtke oslikani su vizuali kampanje koju na taj način dodatno
promoviraju.

– Ugodno nas je iznenadio mail varaždinske Čistoće. Zamolili su
nas da im pošaljemo pripreme za plakate kampanje “Ljubav se ne
kupuje”, objašnjavajući kako su već nekoliko godina aktivni u
zaštiti životinja i žele konkretno pridonijeti – kaže
Stela Cota, koordinatorica Mreže za zaštitu
životinja koju vodi udruga Prijatelji životinja.

Varaždinci su tek kasnije otkrili da će se poruke naći na
njihovim kamionima. Djelatnici tvrtke Čistoća žive u skladu s
idejom o suživotu sa životinjama, što se može vidjeti kroz njihov
sasvim običan dan na poslu. U krugu tvrtke dočekuju ih tri pseća
i 20-ak mačjih prijatelja o kojima djelatnici skrbe.

– Briga o ozlijeđenim, bolesnim ili skotnim mačkama često postane
opravdanje i razlog njihovim vlasnicima da ih prestanu nazivati
svojim ljubimcima pa ih izbacuju iz domova, ostavljajući ih na
raznim mjestima na periferiji Varaždina. Neke mačke same pronađu
put do naše tvrtke, dok neke radnici pokupe na terenu u veoma
lošem stanju. Nakon zdravstvenog tretmana, oporavka i
sterilizacije pokušavamo im pronaći zauvijek dom, dok ga neke od
mačaka već imaju kod nas. Izravnom promocijom slogana “Udomi, ne
kupuj” želimo pomoći napuštenim životinjama i pokazati da se svi
zajedno trebamo uključiti kako bi sva skloništa bila prazna –
rekla je Jelena Vadla, suradnik za zaštitu
okoliša u Čistoći.

Grad Varaždin je među gradovima i općinama koji su propisali
trajnu sterilizaciju kao način kontrole razmnožavanja pasa i
mačaka, a najavljeno je i subvencioniranje kastracije i promocije
udomljavanja.

– Na području Varaždina djeluje udruga Spas čije je sklonište
pretrpano nekada nečijim, a sada odbačenim psima i mačkama. Stoga
inicijativa Čistoće daje nadu da će poruka “Ljubav se ne kupuje”
na njihovim kamionima doći do mnogih srca građana Varaždinske
županije, ali i da će obići cijelu Hrvatsku – ističe
Barbara Jagec iz udruge Sklonište dobrote iz
Čakovca, grada koji je također propisao trajnu sterilizaciju i
provodi kontrolu mikročipiranja svih pasa.

Kampanja “Ljubav se ne kupuje” osmišljena je zbog promocije
udomljavanja životinja umjesto njihove kupnje. Podržava ju Mreža
za zaštitu životinja koja okuplja 50 hrvatskih udruga za zaštitu
životinja. Žele potaknuti pražnjenje skloništa, ali i skrenuti
pozornost na neprimjerenost i okrutnost trgovine životinjama.
Poručuju da životinje nisu igračke, već naši životni suputnici,
članovi obitelji i dragocjeni prijatelji.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije