ACT GRUPA prikuplja sredstva za knjigu povodom 15 godina djelovanja organizacije

U siječnju iduće godine čakovečka udruga ACT Grupa proslavit će svoj petnaesti rođendan.

Tu je obljetnicu odlučila obilježiti izdavanjem knjige o svom dosadašnjem radu – ACT Grupa je gotovo 15 godina djelovanja (su)osnovala 12 organizacija civilnog društva i društvenih poduzeća, 7 regionalnih i nacionalnih (prvenstveno zagovaračkih) mreža te inicirala i pomagala u razvoju više stotina neprofitnih organizacija.

Provedeno je više od 140 projekata s više od 450 partnerskih organizacija. Ukupan broj direktnih korisnika ACT Grupe prelazi 74.000 osoba iz svih dijelova Hrvatske, najviše iz Međimurja.

U 2013. godini ACT Grupa (kao prva hrvatska organizacija) je započela s mjerenjem društvenog utjecaja svog djelovanja te od tada redovito objavljuje Izvještaje o društvenom utjecaju.

Knjigu o povijesti jedne od najaktivnijih organizacija civilnoga društva u sjeverozapadnoj Hrvatskoj priprema Robert Posavec, stručni suradnik knjižničar u Centru za odgoj i obrazovanje Čakovec, a prema planu trebala bi biti objavljena do travnja 2018. godine. Grafičko oblikovanje potpisuje još jedan Međimurac, akademski slikar Bojan Miljančić.

Kako bi osigurali sredstva potrebna za objavljivanje knjige u ACT Grupi su se odlučili za grupno financiranje (crowdfunding), sve popularnijem alternativnom pristupu prikupljanja financijskih sredstava. Na internetskoj platformi Indiegogo pokrenuta je kampanja koja je već prvi dan pokazala veliki interes potencijalne publike i ugled koji organizacija ima u zajednici.

Naime, u samo 12 sati ovoj je inicijativi potporu dalo više od 60 podržavatelja, koji su donirali gotovo 3.000 USD, odnosno čak trećinu iznosa koju ACT Grupa planira prikupiti na ovaj način!

– Ovo nije knjiga koja govori o fantastičnim ljudima koji su bez greške došli do fenomenalnog uspjeha. Naprotiv, ovo knjiga koja govori o tome da se kroz tisuću i jednu grešku, došlo do toga što je danas prepoznato kao dobro i kao model koji vrijedi replicirati, rekao je autor na predstavljanju kampanje.

– Knjiga ‘Punk poduzetnici’ bit će podijeljena u 16 poglavlja, a svako govori o jednoj važnoj točki u razvoju ACT Grupe kao vodećeg primjera društvenog poduzetništva u Hrvatskoj i regiji. Primjeri će knjizi dati karakter priručnika iz kojeg se može mnogo naučiti o razvoju organizacija civilnog društva i društvenih poduzeća, pojasnio je Igor Roginek, voditelj marketinga u ACT Grupi.

Kampanja će trajati mjesec dana, do 7. prosinca 2017., a možete ju podržati na Internet stranici.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije