Koji automobili su najveći gubitnici u Europi?

Većina proizvođača automobila na europskom tržištu bilježi gubitke u milijardama. No, pad nije uzrokovan lošim i nepromišljenim dizajnom, greškama u tehnološkim rješenjima ili previše optimističnim prognozama prodaje.

Već nekoliko godina mnogi europski proizvođači gubitke nadoknađuju na tržištima Kine i Brazila, no postoje modeli na kojima jednostavno gube. I to puno. Za razliku od Sjedinjenih Država, programi europskih vlada nisu dali dugoročne pozitivne rezultate koji bi potaknuli rast automobilske industrije i spriječili otpuštanje tisuća radnika iz tvornica.

Volkswagen zna da njegov Bugatti Veyron, brz i vrlo kompleksan superautomobil koji se izrađuje u ograničenom broju primjeraka, neće zaraditi novac, no zato barem može pridonijeti snazi VW-ovog brenda, prenosi Netmobil.hr.

Daimler vjeruje da bi svoja dugogodišnja znanja i iskustva u izradi automobila najviše klase koji se prodaju u najekskluzivnijim salonima mogao prenijeti na male automobile. Kompanija je to i učinila, ali joj je to donijelo visoke troškove; njegov Smart Fortwo bilježi vrlo velike gubitke.

Smart Fortwo bilježi ukupan gubitak u iznosu od 3,35 milijardi eura. To je po vozilu 4.470 eura

Renault proizvodi solidne automobile, no čini se da je ipak pretjerano optimističan u pogledu prodaje. S druge pak strane, Fiat se svojim Stilom nije uspio natjecati s VW Golfom.

Što nas čeka sutra? Brokerska kuća Sanford C. Bernstein izradila je ovaj grafikon koji europske proizvođače automobila okrutno podsjeća na njihove “komercijalne olupine”. Bernstein procjenjuje da bi se ovom popisu jednog dana mogla pridružiti i najnovija hrpa električnih automobila.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije