Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Hotelu Panorama

>> Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Hotelu Panorama

Međimurje je u pozitivnom zamahu i s pravom u Novu ulazi s planovima, željama i povećanim očekivanjima. U prve mjesece Turistička zajednica međimurske županije prenosi važnu kampanju koja je u 2014.-toj predstavljena pod nazivom “Najte nikaj zameriti”. Aktivnosti prate, vrednuju i pomažu eno-gastro scenu Međimurja. Sličan pristup podizanju kvalitete svega iz tanjura i čaše postoji i u drugim županijama, a o svijetu da i ne govorimo. Vrh vrhova kojemu teže svi koji su okrenuti gostu su Michelin zvjezdice.

Mjerila i detalji koji se vrednuju u domaćoj kampanji su slični i razumno prilagođeni objektivnim mogućnostima međimurske eno-gastro scene danas. Obilaskom prve grupe restorana, u koje je bez prethodne najave na objed ili večeru dolazila osoba u svijetu poznata kao “Mystery Shopper”, ustanovljeno je kako su i ti “prilagođeni” kriteriji na određenim adresama nedostižni.

Tri su mogućnosti koje će se tokom 2015.-te generalno dogoditi po završetku rada ocjenjivača: Međimurje će znati koji su to restorani koji će slijedeću godinu dana nositi prestižnu oznaku “Zlatni Međimurski Gurman”, koji će restorani biti označeni znakom “Međimurski Gurman” odnosno i dalje će djelovati restorani koji neće dobiti nikakvu oznaku. U toj trećoj grupaciji će se naći restorani kojima je potreban mali napor do više vrijednosno-kvalitativne razine, ali i restorani u čijim je prostorima potreban ozbiljniji i opsežniji napor za ostvarenje poboljšanja. Na nekim su adresama potrebni materijalni zahvati, ali najčešći su i najvažniji problemi ljudske naravi pri čemu govorimo o samodopadnim vlasnicima, voditeljima odnosno konobarskom osoblju.

Dosadašnja iskustva govore kako se najveće oscilacije i problemi zbivaju u kuhinji ili jednostavnije rečeno – kvaka je u istinskom znanju ili neznanju s namirnicom. Odavno je znano kako su za pozitivan dojam i osvajanje gosta, a osobito njegovu daljnju preporuku, najčešće važni sitni detalji. Upravo se sitnice, kao po pravilu, podcijenjuju, ali njih je najteže postići. Tko to razumije, taj je kralj u oku i srcu gosta. Važan je solidan eksterijer, a još više ugodan interijer. Važna je urednost svega s čim gost dolazi u dodir, osobito dobivena vrijednost za potrošeni novac, ali sasvim je sigurno kako je najvažniji čimbenik u restoranu – kvaliteta jela. Izuzetno jelo samo po sebi iznuđuje preporuke i vraća mnoge goste čak i u prosječno uređen prostor, pri čemu se sitni nedostaci zaboravljaju. Razočaranje iz tanjura ili čaše briše preporuke, stvara revolt i vibraciju koja kreira dalekosežne štete. Od sedam do sada ocijenjenih restorana dva su nadišla minimalnu kvotu za prestižnu oznaku “Zlatni Međimurski Gurman”.

Idućih dana ćemo u rubrici Vino i Hrana objavljivati kako je u restoranima diljem Međimurja prošao dolazak tajnog gosta.

To su Mala Hiža iz Mačkovca i Trattoria Rustica iz Čakovca. Zaslužne Čestitke! Turistička zajednica Međimurske županije zadacima iz kampanje i misiji Mystery shoppera pristupa s pojačanom odgovornošću prema svakoj destinaciji koja će se posjetiti i ocijeniti. U prvom planu je dobronamjernost i pozitivna konotacija svih koraka u kampanji kojoj je cilj podići ponudu Međimurja na višu kvalitativnu razinu. To se čini prvenstveno zbog najzahtijevnijeg, domaćeg gosta, a kad on bude zadovoljan, rado će nam doći cijela Hrvatska i svijet.

Mystery shopper u restoranu Hotelu Panorama

Prije nekoliko tjedan Mystery shopper je posjetio restoran Hotela Panorama u Prelogu. Maksimalan zbroj koji određeni restoran može osvojiti iznosi 340 bodova. Nakon dvosatne večere i boravka u restoranu gost je sumirao zapažanja i ocijenio doživljeno. Sveukupan zbroj: 287 bodova. Za osvajanje znaka kvalitete “Međimurski Gurman” potrebno je prikupiti preko 199 bodova, a za prestižnu oznaku “Zlatni Međimurski Gurman” preko 289 bodova. Zbirom od 287 bodova Hotel Panorama je visoko, visoko u klasi “Međimurski Gurman”. Čestitamo!

Tablicu bodova pogledajte OVDJE

Tek nekih naglasaka iz službenog zapisnika:

“Vanjski izgled restorana uredan. Interijer vrlo uredan, ugodan, dobra je dopuna prostrana balkon terasa s pogledom na jezero. Prihvat od strane osoblja srdačan, usluga primjerena, pohvalna. Jela su (uz naglašenije oscilacije u juhama) bila kvalitetna, korektne svježine i okusa. Mesna jela vrlo ukusna. Male, ali lako popravljive zamjerke idu na račun ravnoteže, harmonije i prezentaciju jela. Sve pohvale za desert. Opći dojam: dobar restoran s dobrom ponudom. Može se bez bojazni preporučati posjeta i konzumacija.”

Slučajnim izvlačenjem iz šešira određen je poredak posjete svim restoranima Međimurja. Sa sve većim zanimanjem iščekujemo nove zapisnike i nove bodove. Već čitajte idući tjedan. Čitatelji, gosti, domaćini – Najte nikaj zameriti!

<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u restoranu Trattoria Rustica<<<

<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Mamici <<<

<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Maloj Hiži <<<

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije