U srijedu, 19. studenog 2014. godine održana je 8. sjednica Stručnog kolegija gradonačelnika Grada Preloga. Na dnevnom redu našlo se 18 točaka.
Uz gradonačelnika Ljubomira Kolareka, sjednici je prisustvovao njegov zamjenik Zdravko Kvakan, predsjednik Gradskog vijeća Grada Preloga Goran Gotal, zamjenik predsjednika Gradskog vijeća Ignac Belić, pročelnica Upravnog odjela za upravu i društvene djelatnosti Miljenka Radović, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i financije Željko Poredoš, voditeljica Odsjeka za proračun i financije Sandra Hlišć i direktor GKP “PRE-KOM” d.o.o. Prelog Siniša Radiković.
Od 18 točaka dnevnog reda 13 točaka se odnosilo na utvrđivanje prijedloga odluka za iduću sjednicu Gradskog vijeća koja će se održati dana 27. studenog 2014. godine, javlja Prelog.hr.
Donijet je Zaključak o prihvaćanju plana i rasporeda rada zimske službe na području Grada Preloga za zimu 2014/2015. tj, za period od 15. studenog 2014. do 15. travnja 2015. godine. Plan i raspored rada zimske službe izradilo je Gradsko komunalno poduzeće Pre-kom d.o.o. Imenovan je Stožer zimske službe Grada Preloga – zima 2014./2015. u sastavu: Željko Poredoš, mag.ing.traff., pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i financije, Petar Šimunić, ing. građ., stručni suradnik za gospodarstvo i Darko Bubanić, komunalni redar. Osnovna zadaća Stožera je izdavanje naloga za intervenciju, vršenje poslova nadzora i kontrole te aktivno i pasivno dežurstvo.
Nakon raspisanog natječaja za dodjelu povlaštenih kredita studentima s područja Grada Preloga donijet je zaključak o dodjeli povlaštenih kredita za akademsku godinu 2014./2015. Odobreno je ukupno 10 povlaštenih studentskih kredita i to za stručne, preddiplomske, integrirane i diplomske studije. Zahtjevi se kreću za iznose od 600,00 do 1.000,00 kn na mjesečnoj razini.
Na Kolegiju gradonačelnika imenovan je koordinator za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću i to Miljenka Radović, mag.iur. vezano uz postupke donošenja odluka i drugih akata u nadležnosti predstavničkog i izvršnog tijela Grada Preloga. Osnovna zadaća koordinatora za savjetovanje je provođenje postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja odluka i drugih akata, kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana ili druga pitanja od interesa za opću dobrobit građana i pravnih osoba na području Grada Preloga.
Odluke i drugi akti za koje se provodi savjetovanje su u djelatnosti uređenja naselja i stanovanja, prostornog planiranja, komunalne djelatnosti, zaštite okoliša i drugo. Osnovni standardi i mjere u postupku savjetovanja su:
– pravodobno informiranje o planu donošenja odluka i drugih akata
– dostupnost i jasnoća sadržaja postupka savjetovanja
– rok (koji ne može biti kraći od 15 dana) za očitovanje zainteresirane javnosti
– povratna informacija o učincima provedenog savjetovanja.
Navedeni standardi odnose se na internetsko savjetovanje dok se u postupak izrade prijedloga odluka mogu uključiti i stručnjaci iz reda predstavnika zainteresirane javnosti te se mogu organizirati i javna savjetovanja.