INTERVJU: Grama najekološkija prodavaonica u regiji

Građevinski i vrtni centar – Grama otvoren je početkom 2007. godine. No, tradicija kupnje na ovoj lokaciji datira još od “davne” 1981. godine kada je otvorena “stara Grama”, u to vrijeme pravi i prvi prodajni centar u regiji. Grama je profitni centar unutar Tvornice stočne drane d.d. Čakovec, koja je u pokretanje poslovanja novog prodajnog centra, osim znatnih financijskih sredstava, uložila i cjelokupno svoje znanje, iskustvo i tradiciju dugogodišnjeg uspješnog poslovanja. O poslovanju Grame razgovarali smo s članom Uprave TSH d.d. Sinišom Vinšćakom.

eMedjimurje.hr: Osnovna misija Grame je da ponudom i visokom kvalitetom usluge osvoji i zadrži povjerenje i zadovoljstvo kupaca. Da li možete reći da ste od početaka osnivanja Grame 2007. godine do danas ostvarili misiju?

Sa sigurnošću možemo reći da smo na dobrom putu da je ostvarimo. Zacrtano ne možete realizirati odjedanput jer se postavlja pitanje što dalje. Opći ciljevi su postavljeni i oni se znaju,  no jednim dijelom se operativno mijenjaju prema potrebama na tržištu,  a to se najbolje vidi kroz prodajni asortiman u Grami koji se stalno mijenja odnosno dopunjuje.

eMedjimurje.hr: Dobro je poznato da Grama raspolaže sa 10.000 m² suvremeno opremljenog prodajnog prostora s artiklima za građenje, opremanje doma, za poljoprivredu i vrt. Kolika artikala imate u ponudi te imate li vlastitih robnih marki?

U Grami kupac može očekivati sve što mu je potrebno za građenje i opremanje doma, poljoprivredu i vrt: građevinski materijal u najširem smislu te riječi, alate i pribor, boje i lakove, hranu i opremu za kućne ljubimce, stočnu hranu, bilje, sjeme i sadnice, supstrate za sijanje i sadnju te cjelokupni repromaterijal za poljoprivredu kao i mnoštvo dekorativnih elemenata za dom, vrt i okućnicu. Radi se o 20-ak tisuća različitih artikala. Za sada vlastitih robnih marki nemamo, osim stočne hrane, ali i to pitanje je trenutno, da tako kažem, u razmatranju.

eMedjimurje.hr: Koji su noviteti u Grami, ima li planova za proširenje i zaposlenju novih djelatnika? Od nedavno na svojim strancima imate i Web shop?

Ono što je ove godine novina je proširenje ponude organskog gnojiva i supstrata koji artikli su zastupljena u Eko ponudi Grame, a koju snažno promoviramo već nekoliko godina i taj asortiman proizvoda ćemo i dalje širiti. Od ove godine znatno smo proširili program navodnjavanja odnosno zalijevanja sa sustavom za navodnjavanje  travnjaka. Dakle, nudimo cjelovita rješenja. U budućnosti ćemo širiti ponudu ekoloških proizvoda  koji udovoljavaju zahtjevima koje smo postavili i objasnili na našim web stranicama, a prvenstveno su to artikli koji su namijenjeni za proizvodnju hrane.


U ovom trenutku u Grami je zaposleno 22 radnika. Ako gledamo dugoročno, kako će se razvijati novi prodajni programi taklo će se i povećavati broj uposlenih. Web shop je u funkciji nekih 4 mjeseca i prerano je donositi neke ozbiljne zaključke. Trenutno je Web shop u funkciji marketinga i promocije same Grame. Činjenica je da je Web shop već dijelom odigrao svoju ulogu u prezentiranju ponude Grame, što i vidimo kroz svakodnevnu kupnju naših artikala preko Web shopa ili povećan broj upita za neke proizvode. U bližoj budućnosti planiramo daljnja i znatna ulaganja u sustav Web shopa što će značiti i konzistentniju ponudu preko njega.

eMedjimurje.hr: Što za Vaš rad znači ulazak Republike Hrvatske u Europsku uniju, kakva su očekivanja te jeste li do sada surađivali sa susjedima iz Europske unije ? Vidite li već sad promjene u strukturi kupaca?

Imamo nešto većih broj kupaca iz susjedne Slovenije koji kupuju prvenstveno artikle iz vrtnog i poljoprivrednog programa s obzirom da su za neke takve artikle tamo nešto više cijene. Nama ulazak RH u Europsku uniju olakšava ulazak robe, nemamo administrativnih prepreka u uvozu i od naših dobavljači jednostavnije nabavljaju robu.

eMedjimurje.hr: Ljeto je pri kraju, jesenski radovi će uskoro započeti. Jeste li pripremili nove akcije za kupce?

Grama svakodnevno ima brojne akcije. Od siječnja 2011. godine, uz već postojeće akcijske prodaje, započeli sa stalnim mjesečnim akcijskim prodajama različitih roba datiranim na 15. dan u mjesecu.  Za jesen pripremamo akciju u programu fasada, boja i lakova, a u poljoprivrednom i vrtnom programu pripremamo popuste na supstratima i nekim gnojivima.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije