Zašto je NoviČAK vjerojatno najbolja on-line kampanja u Hrvatskoj

U protekla je dva mjeseca kampanje netko potajno, netko javno, sa divljenjem ili pomalo i ljubomorom pratio on-line kampanju NoviČAK. Jednostavna, kreativna, puna optimizma i entuzijazma.

Youtube, WWW, Facebook, Twitter, Google+. Ono po čemu se kampanja doktora Tomislava Novinščaka, kandidata za gradonačelnika Grada Čakovca, razlikuje od svega dosada viđenog na prostorima Hrvatske je upravo dosljednost u otvorenoj dvosmjernoj komunikaciji s biračima putem Facebooka, zanimljivim prilozima, bannerima, razmišljanjima te prezentaciji light motiva programa.

Whiteboard presentation, što je to? Reći će kratko: – To vam je “HIPE” trenutno u svijetu. Pa nastavlja: – Za ovakve stvari trebate minimalno, samo malo dobre ideje i kreativnu realizaciju, ponovno dokazujući originalnost.

Ako i stranački nije pravi pionir, bar ćemo, bez obzira na rezultate ovih izbora, doktora Novinščaka pamtiti kao pionira suvremene on-line kampanje u Hrvatskoj.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije