Prosječni korisnik društvenih mreži provede sat vremena dnevno na Facebooku – što je zabrinjavajuće. Uz to, vrlo je vjerojatno da ste zbog toga i nesretni.
Provedeno je i objavljeno dovoljno istraživanja kako bi bili sigurni da pozitivni odnosi s drugim ljudima utječu na osjećaj sreće i zadovoljstva. No, imajte na umu da to uglavnom prikupljeno iz podataka interakcija u ‘stvarnom svijetu’.
Harvard Business Review proučio je podatake Gallupa, koji uključuju 5.208 odraslih ljudi, u periodu od dvije godine. To im je omogućilo da prate kako promjene na društvenim mrežama utječu na zdravlje i psihu.
Također su izvukli i podatke iz Facebooka pa podaci nisu dobivani direktno od ljudi, što im daje na vrijednosti. Studija je također uspoređivala podatke u odnosu na društvenu povezanost izvan virtualnog svijeta.
U usporedbi s bazičnim mjerenjem blagostanja osobe i korištenja Facebooka, kao i veličine njihove društvene mreže u stvarnom svijetu, otkrili su da je povećana upotreba Facebooka povezana s vjerojatnošću smanjenog zadovoljstva u budućnosti. Korištenje alata i emotikana (‘sviđa mi se, podijeli, komenitiraj’) nije imalo nikakav utjecaj.
Ukratko, nije važno kako koristite Facebook već koliko ga koristite. Online interakcije i druženja, u emotivnu smislu, ne mogu biti zamjena za pravu stvar.