Koliko i zašto vi lajkate?

Život na lajkovima – mjerilo popularnosti, vrijednosti i prestiža

Skupljanje lajkova po društvenim mrežama postala je stvar prestiža. Iako svi živimo za lajkove u ovom digitalnom virtualnom svijetu, znajte da ono nije mjerilo koliko vi zbilja vrijedite. Vi vrijedite mnogo više!

Živimo za lajkove, no jesu li lajkovi zapravo mjerilo koliko smo
prihvaćeni u društvu ili pak je pozadina sasvim drugačija? Već
desetak godina vlada neko nepisano pravilo da ono što nije
objavljeno na internetu i društvenim mrežama, kao da se nije ni
dogodilo. Baš zbog tog razloga mnogi ne mogu odoljeti izazovu
samopromocije objavljivanjem fotografija na Facebooku ili
Instagramu, ali u nastojanju da se svidimo drugima ni Dunning
Krugerovog sindroma nažalost ne fali.

Još do nedavno dan smo započinjali crnom ili pak espreso kavom,
no u današnje vrijeme jutra velike većine mlađe populacije
započinje otvaranjem stranica društvenih mreža i provjeravanjem
postanih fotografija, komentara i lajkova. Statistike nam ukazuju
da prosječni korisnik pametnog telefona u jednom danu otvori svoj
mobitel više od sto pedeset puta, te da više od 80% korištenja
baterije odlazi na aplikacije za komunikaciju i društvene mreže,
dok ostalih 20% baterije troši se na ostale aplikacije, foto
galerije, telefonske razgovore, sms poruke i održavanje
aktivnosti mobitela.

Volimo objavljivati fotografije mjesta na kojima boravimo i koja
smo posjetili, stavljati mudre statuse, hvaliti se novim kolačem
kojeg ste ispekli, svečanim ručkom ili pak novim automobilom.
Volimo promovirati sebe i vlastite interese i to sve nastojeći da
se dopadnemo drugima i dobijemo lajk.

Zašto dečki lajkaju?

Lajkanje na društvenim mrežama za pripadnike muškog spola je
toliko zabavno, te oni zbilja uživaju u pregledavanju novosti, a
još više u pregledavanju i špijuniranju profila njima zanimljivih
djevojaka. Lajkove često dijele šakom i kapom, a najviše vole
fotografije zgodnih djevojaka. Lajkaju svi i oni slobodni, i oni
koji imaju djevojke ili supruge. Najčešće lajkove koriste kao
mamac za opipavanje ljubavnog terena.

Prvo lajk na sliku profila, a zatim redom rafalno po svim
fotografijama. Ako mu nije upućen “žuti karton” nastavljaju sa
lajkanjem i bockanjem, a kad se malo ohrabre prelaze na blago
glagoljive komentare. Ako ni tad ne dobiju “žuti ili crveni
karton” prelaze na privatne poruke. Oprezno djevojke, oni lajkaju
jer bi rado sa vama zahuktali stražnje staklo svoga automobila.
“Dečkima su lajkovi poput seksa. Neki ga stave radi reda, a neki
zato jer im se sviđate.”

Zašto cure lajkaju?

Kod njih je to puno kompliciranije. Ne dijele one lajkove šakom i
kapom. Analiziraju svaki post, fotografiju, status i za njih
lajkovi imaju veliku vrijednost. Češće lajkaju fotografija žena,
dok muškarcima više lajkaju statuse, a poprilično su rezervirane
u komentiranju. Kod lajkanja važno im je jesu li prijatelji,
koliko su bliski, koliko se dugi poznaju, dali je muško, da li je
žensko, dali joj uzvraća lajkove, dali ima veće sise od nje, dali
je zgodnija, koliko je polupana, ima li dečka, imali li curu? Ma
nema šanse da ti lajka, ako imaš ljepšeg dečka od nje. Među
ženama vlada pravo rivalstvo.

“Ma nema šanse da joj lajkam fotku s novom frizurom, a i uostalom
ne stoji joj dobro. Kriva boja, malo je prekratka, a sakupila je
i već dosta lajkova! Zbilja joj ne treba još i moj.”

Velika je mogućnost da ako se bavite nekakvim konstruktivnim
poslom ili hobijem poput pisanja, fotografiranja, slikanja te
objavite neku svoju vlastitu misao ili ste nešto sami proizveli,
a dobivate maleni broj lajkova, dok vaši prijatelji koji šeraju
tuđe afirmativne poruke, citate ili selfije u ogledalu sa
napučenim usnama i grudima (podloženim push up grudnjakom) u
prvom planu dobivaju gomilu lajkova i komentara. Ne brinite se,
jer lajkovi nisu oznaka kvalitete i ne lajkaju svi da bi vam
iskazali podršku. Neki ne lajkaju jer su ljubomorni.

Skupljanje lajkova po društvenim mrežama postala je stvar
prestiža. Iako svi živimo za lajkove u ovom digitalnom virtualnom
svijetu, znajte da ono nije mjerilo koliko vi zbilja vrijedite.
Vi vrijedite mnogo više!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije