Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
VIDEO Tabata girjom za cijelo tijelo
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Tabata girjom za cijelo tijelo

U ovom ćete treningu aktivirati mišiće cijeloga tijela te na taj način poraditi na ljepšem držanju, možda otopiti višak potkožnog masnog tkiva, jačati krvožilni sustav...

Dio skoro svake kućne teretane je minimalno jedna girja. Uz pomoć girja možete razvijati cijelo tijelo te su one nezaobilazni dio svakog dobrog programa vježbanja. Praktične su i ne zauzimaju puno mjesta, stoga ih je moguće uvijek imati uz sebe, pa je investicija u njihovu nabavku isplativa. 

Moja je preporuka da kupite dvije girje i dvije različite težine, težinu koja će vam biti praktična dok vježbate u udobnosti vlastitog doma, pa samim time i kombinirati. Ovisno o kojem se mišiću i regiji tijela radi, pokretima tijela, strukturi vježbe itd. girju uvijek prilagođavate i kombinirate težinu po potrebi.

Fantastičan rekvizit i dodatak treningu kao  vanjsko opterećenje vašem će tijelu pružiti i više no što mislite. Možemo razvijati jakost, mobilnost, stabilnost i mnoge druge jednako važne motoričke i funkcionalne sposobnosti, a sve kako bi naše tijelo bilo što sposobnije izvršavati svakodnevne zadaće i kako bi nam život bio lakši i ljepši, bez loših navika i bolnih stanja.

U ovom ćete treningu aktivirati mišiće cijeloga tijela te na taj način poraditi na ljepšem držanju, možda otopiti višak potkožnog masnog tkiva, jačati krvožilni sustav i srčani mišić te na taj način smanjiti rizik od raznih bolesti modernog doba. Važnost kretanja i aktivnog načina života je sve veća pa shodno tome raste i fitnes industrija, stoga nikada nemojte biti lijeni kada ste vi i vaše tijelo u pitanju.

Možda se ništa neće drastičnog dogoditi ako preskočite jedan trening, ali riskirate rutinu koja je na početku jako važna, a sve kako ne bi potpuno odustali od vježbanja. Držite se svojeg rasporeda treniranja kojeg ste si sami zadali i budite ustrajni i uporni jer jedino takvi stižu u cilj. 

Koliko god nam nekada fali motivacije, sretni smo kada završimo trening i uspijemo iz sebe izvući maksimum. Cilj je da na svakom treningu budete bolji i brži, no nekada to neće biti moguće jer nam o kvaliteti treninga ovisi mnogo važnih čimbenika, ali to ne znači da odustanete, u takvim trenucima radite još jače.

Osim što je izrazito važno odabrati vježbe i redoslijed, važna je i preciznost pokreta, dah, kvalitetan san i odmor, hrana koju smo konzumirali, stres i još mnogi drugi čimbenici koji znatno utječu na kvalitetu našeg treninga. 

Kako bi ovaj trening uspješno izvršili uz vaše tijelo i girju potrebna je mala boca s vodom, zagrijavanje i razgibavanje na početku i istezanje na kraju treninga. 

Sretno, Ivana Posavec

TABATA - 20:10 sekundi x 8 = 4 minute 

jednoručni hokejski čučanj D strana 

jednoručno veslanje girjom D strana 

jednoručni potisak s poda s dijagonalnim podizanjem suprotne noge D strana

trzaj girjom D strana

jednoručni hokejski čučanj L strana 

jednoručno veslanje girjom L strana 

jednoručni potisak s poda s dijagonalnim podizanjem suprotne noge L strana

trzaj girjom L strana

picture
 

 

Pročitajte i ovo
Najgledaniji video
Najgledanija galerija
Izdvojeno
Category: 5957

Reci što misliš!