Nakon konferencije za novinare održane na speedway stadionu Millienium u Donjem Kraljevcu ostalo je u zraku pitanje što se dogodilo s promocijom speedwaya u Čakovcu odnosno jesu li zakazale turističke zajednice. Poslali smo upit Turističkoj zajednici Čakovec i Turističkoj zajednici Međimurske županije zašto je izostala kvalitetna potpora ovom događaju. U nastavku možete pročitati odgovore koje smo dobili.
Ivana Maltar, Turistička zajednica Čakovec: ”Prema odluci organizatora, najava Speedway događanja održala se u Čakovcu protekle subote, 17.9.2011 uz podršku Turističke zajednice grada Čakovca. Naš turističko informativni centar i suvenirnica rade od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati, a naša vanjska suvenirnica tijekom cijele turističke sezone subotom i nedjeljom od 8 do 19 sati tako da smo sigurni da brojni gosti koji dolaze i koji će uoči 24.09. doći u naš grad neće ostati lišeni ponude međimurskih suvenira i neće im biti uskraćena bilo kakva informacija o turističkoj ponudi Čakovca i Međimurja.
Obzirom da zakonski zastupamo područje grada Čakovca te podržavamo i organiziramo događanja u Čakovcu od interesa za grad, predlažem da se za dodatna pitanja obratite turističkim zajednicama koje administrativno zastupaju područje Donjeg Kraljevca na kojem se odvija speedway. Mi nismo zaduženi da to područje no usprkos tome uvijek ćemo, u skladu s našim mogućnostima, podupirati projekte od šireg značenja.”
Rudi Grula – voditelj projekata Turističke zajednice Međimurske županije: ”1. TZ Međimurske županije i TZG Čakovca su na inicijativu organizatora GP i Međimurske županije planirale organizaciju jednog većeg eventa – predstavljanje / najavu GP na trgu u Čakovcu. Događaj je bio zamišljen na način da se u njegovu realizaciju uključe gospodarski subjekti (prije svega ugostitelji) koji bi u nastavku predstavljanja GP iskoristili marketing za taj događaj i organizirali daljnje zabavni/ugostiteljski program kojim bi se pokrili financijski troškovi organizacije (šator, bina, razglas i sl).
Nažalost ni jedan od ugostitelja nije se odazvano na takvu ponudu. Turističke zajednice nažalost nemaju financijske kapacitet samostalno izvesti takav događaj te je s organizatorom GP nakon toga dogovoreno da se organizira manji i financijski nezahtjevna promocija. Što je organizator i proveo u vlastitoj organizaciji u subotu 17.9. na trgu u Čakovcu.
2. Vezano za prodaju suvenira proslijedili smo informacije svim značajnijim proizvođačima suvenira i drugih prigodnih proizvoda (vina i sl.) o GP te ih uputili da prodaju reguliraju direktno sa organizatorima.
Razlog za to jest što TZMŽ zakonski ne može vršiti komercijalne djelatnosti pa ni prodaju suvenira osim uz posebnu dozvolu Ministarstva turizma i to u slučaju da na području županije ne postoje komercijalni subjekti koji se bave takvom djelatnošću. Prošle godine je kiosk sa suvenirima bio u organizaciji Mesapa Nedelišće koji je trgovačko društvo i može obavljati trgovinu.
3. TZMŽ se uključila u promociju GP u skladu sa svojim trenutnim mogućnostima te je pomogla u tehničkoj realizaciji oglašavanja na HTV-u gdje se vrti 12 telopa od 10 sekundi što je direktno financirala Međimurska županija.
Također na našoj je web stranci više od dva mjeseca prisutna najava, a putem naše mailing liste koja obuhvaća sve adrese turističkih zajednica u Hrvatskoj i predstavništva u inozemstvu te adrese nekoliko stotina turističkih agencija, medija i drugih subjekata proslijeđena je informacija o GP i link na web organizatora.
TZMŽ je u okviru svojih mogućnosti organizatoru GP dostavila prigodne promotivne materijale vezane za Međimurje i Hrvatsku koje će organizator shodno svojem nahođenju i potrebama podijeliti gostujućim ekipama, službenim osobama i medijima. Također prema zahtjevu organizatora TZMŽ će za predstavnike stranih medija organizirati studijski obilazak Međimurja u obimu za koji će sami strani mediji iskazati interes (od nekoliko sati do jednodnevni program) i to će financirati TZMŽ.”