Učenici sedmih razreda su na satu matematike imali projektni zadatak iz područja prikazivanja i analize podataka. To gradivo učenici mogu istraživati i povezati s Građanskim odgojem i obrazovanjem.
Učenici pojedinih razrednih odjela bili su podijeljeni u timove i svaki tim je imao zadani mali projekt te potrebno vrijeme za izradu projekta. Učenici su proveli anketni upitnik u 3.a razredu kod učiteljice Zdenke Novak i 4. a kod učiteljice Dušanke Turk. Anketni upitnik se odnosio na vršnjačku toleranciju. Obuhvaćao je pitanja vezana za ponašanja svojih vršnjaka i njihove postupke u određenim situacijama. Učenici sedmih razreda izradili su ga zajedno s učiteljicom Aleksandrom Tonković.
Nakon provedenog anketnog upitnika bilo je potrebno obraditi podatke u tablici (frekvencija, relativna frekvencija, postotak), prikazati stupčastim i kružnim dijagramom.
Učenici su po timovima prezentirali projekte. Pri tome se kod učenika poticalo na pozitivan stav prema matematici i razvijala suradnja među učenicima mlađe i starije vršnjačke dobi.
Učenici će dobivene podatke obraditi i na računalu u Excel programu zajedno s učiteljicom Natašom Boj na satu informatike početkom drugog obrazovnog razdoblja te realizirati integrirani sat matematika – informatika.
Uz zajedničko druženje i čašćenje dogovorili smo nastavak suradnje 3.a i 7.c razreda na satovima matematike. Učenici 7.c razreda će za svakog učenika 3.a osmisliti jedan zanimljiv zadatak iz područja matematike. Zatim će uslijediti idući matematički susret.