Svake godine ovaj se dan obilježava na drugačiji način. Ove godine odlučili smo da to bude Integrirani dan. Učenici viših razreda bili su pomiješani u grupe i na svakom se predmetu obrađivala zajednička tema: SPORT. Tako su učitelji povijesti prikazali povijest Olimpijskih igara, od antičkog doba do njihovog modernog izgleda, te kronološki prikaz Hrvatskih uspjeha na Olimpijskim igrama. Geografija se bavila domovinama poznatih olimpijaca, koje su ucrtane na karti, a osmislili su i mali kviz o tome koliko poznajemo poznate sportaše, tj. znamo li od kuda dolaze. Na satovima likovne kulture izrađivale su se originalne medalje za pobjednike od gline, a na satu fizike učilo se o gibanju.
Hrvatski jezik bavio se dvjema, sportskom svijetu poznatim osobama, trenutno najboljom hrvatskom sportašicom Sandrom Perković i legendom sportskog, ali i filmskog svijeta, Johnnyem Weissmȕllerom, najpoznatijem po ulozi Tarzana sredinom 20. stoljeća. Osim toga bavili su se i navijačkim pjesmama i proučavali njihov sadržaj. Matematička priča govorila je također o hrvatskim uspjesima na Olimpijskim igrama, u obliku statističkog prikaza, a kemija se je bavila nedopuštenim kemijskim supstancama u sportu: dopingom. Na satu tehničke kulture pretraživao se Internet u potrazi za pravilima i karakteristikama malih pojedinačnih, na Olimpijskim igrama manje poznatih, sportova. Na kraju je bio organiziran kviz o poznavanju Olimpijskih igara, na engleskom jeziku. Natjecala su se 4 razreda, a najbolji je osvojio slatku nagradu.
Integrirani dan počeo je radom u grupama, koji je trajao 2 sata. Nakon pauze učenici su osmišljavali svoj prikaz rada koji su nakon toga morali i izvesti u holu škole svim učenicima. Najčešće je to bila power point prezentacija ili plakat, uz usmeno objašnjenje glasnogovornika. Na taj način su svi mogli čuti i vidjeti što se je radilo i, naravno, nešto novo i naučiti. Nakon prikaza svih grupa, izašlo se je na školske sportske terene, gdje su održana međurazredna natjecanja u nogometu, košarci, odbojci i graničarima.
Zanimljiv i inovativan način učenja koji se svake godine nekoliko puta provodi u OŠ Ivanovec omogućuje učenicima učenje na drugačiji način, u miješanim grupama. Motivira ih za istraživanje, kako pisanih tako i elektronskih izvora informacija, korištenje novih tehnologija (učenici samostalno pripremaju power point prezentacije, koriste računala prilikom izlaganja, projektor i dr. potrebnu tehniku), te ih uči retoričkim vještinama, usmenom izlaganju pred brojnom publikom i razvija mnoge vještine koje se klasičnom nastavom ne bi razvile u tolikoj mjeri.