Učenici drugih razreda Gimnazije Josipa Slavenskog Čakovec u ponedjeljak 3. lipnja preselili su iz školskih klupa u prirodu na direktnu primjenu naučenog.
Profesori matematike i biologije podijelili su ih u grupe i pripremili za njih zanimljive zadatke. Učenici su prijepodne proveli na trgovima i igralištima u Čakovcu otkrivajući raznolikost geometrijskih oblika i bioloških vrsta u svijetu oko nas. Suočavali su se sa zadacima koji su zahtijevali ne samo znanje matematike i biologije, već i komunikacijske vještine, snalažljivost, logičko razmišljanje i rad u grupi.
Tako su primjerice mjerili visinu zidina Staroga grada, visinu crkvenih tornjeva, volumene crkvi, površinu igrališta ili pločnika, udaljenost crkve od neke točke, određivali brojnost vrsta na livadama i uređenim površinama, bioraznolikost na istima, upoznali narodne, latinske i hortikulturne nazive bilja itd.
Točno u podne, sve su grupe morale završiti svoje zadatke i predati ih profesorima koji su ih čekali kod fontane u parku. Ovaj oblik nastave je i učenicima i profesorima došao kao osvježenje pa ja zadovoljstvo bilo obostrano. (Đesika Kolarić, 2.f)