Nakon što se diljem zemlje obilježio Dan hrvatske knjige i mi smo željeli dati svoj doprinos obilježavanju ovog dana. Održali smo integrirani dan s temom knjige. To je dan kad nema klasične nastave već su učenici raspoređeni u mješovite grupe i na svim predmetima se obrađuje ista tema ili nešto vezano uz glavnu temu. Tako se je tema KNJIGE ove godine obradila na mnogo različitih načina.
Radilo se je u grupama a uglavnom su se izrađivali plakati ili prezentacije. Rezultati rada su se prezentirali na kraju radnog dana u holu škole svim ostalim učenicima. Knjižničarka je sa svojom grupom učenika prikazala proces nastanka knjige od ideje pisca do tiskanja i promocije nove knjige, na satovima vjeronauka govorilo se je dakako o Bibliji – knjizi nad knjigama, njenom nastanku, podjeli i sadržaju; na satu hrvatskog jezika osmaši su govorili o Bibliji i njenoj poveznici sa književnošću, te Bibliji u kulturi i umjetnosti. Osobit se je naglasak stavio na usporedbu biblijske priče o Juditi i one Marka Marulića, pa se je sa starohrvatskog pokušala prevesti na suvremen hrvatski jezik.
Na satu njemačkog jezika govorilo se je ovaj put na hrvatskome i to o povijesti pisma od najstarijih zapisa na kamenu i glinenim pločicama pa do tiskanih knjiga, a na satu glazbene kulture o najstarijim notnim zapisima te razvoju notnog pisma kroz povijest. Druga grupa koja je bila na satu hrvatskog jezika govorila je o sadržaju, važnosti i potrebi poznavanja referentne zbirke, a na satu prirode govorilo se je o vodama i kako su one obrađene u knjigama, ne samo u referentnoj zbirci naše škole, nego i u časopisima i drugim enciklopedijama.
Bilo je riječi o tome kolika je važnost vode i da se spominje na mnogim mjestima u Bibliji, a o njoj su ispjevane i mnoge pjesme te je i tema mnogih priča. Geografi su na svojim satovima govorili o atlasu kao knjizi u kojoj su sabrane geografske karte, uspoređivali su karte, učili o njihovoj podjeli, proučavali najstarije karte i one suvremene, označavali na slijepim kartama i izrađivali tematske karte.
Na satovima fizike učilo se o najboljim hrvatskim fizičarima: Ruđeru Boškoviću, Nikoli Tesli i Andriji Mohorovičiću. Na engleskom jeziku učenici su odgonetali i otkrivali ekološke zakone, odnosno 4 Laws of ecology koje su kasnije svi učenici na zajedničkom satu izlaganja trebali prevesti na hrvatski. Kemičari su proučavali povijest knjiga o kemiji, od prvih zapisa o lučbi do nobelovaca, učili su o prvim udžbenicima za kemiju i najpoznatijim kemičarima iz naše zemlje Vladimiru Prelogu i Ladislavu Ružički.
I matematičari su našli temu vezanu uz knjige. Naime, među učenicima sedmih razreda provedena je anketa o tome što i koliko čitaju pa su rezultati ankete obrađeni i prikazani stupčastim i kružnim dijagramima. Na kraju ovog dana posvećenog knjigama predstavljene su digitalne knjige koje su nastale u suradnji učenika i učitelja naše škole sa učenicima, profesorima i knjižničarkom Tehničke škole Čakovec. Knjige se mogu naći na web stranici naše škole a govore o nekoliko skupina tema: dječje slikovnice s raznim temama – zmajevi, vile, životinje, prijateljstvo, putovanje kroz vrijeme, religijske teme, slikovnice po predlošku Međimurskih narodnih pjesama te Zrinsko – Frankopanskoj uroti.