Učenicima Osnovne škole Vladimira Nazora iz Pribislavca ponuđena je kao izvannastavna građanski odgoj i obrazovanje. U aktivnost se uključilo nekoliko učenika kojima je želja postati aktivnim i savjesnim građanima. Ove godine su pod vodstvom mr.sc. Aleksandre Đurić započeli s projektom A tko si ti? kojemu je cilj uočiti predrasude, diskriminaciju i stereotipe u društvu te ponuditi načine za njihovo rješavanje.
Projekt je, pod mentorstvom Aleksandra Đurić, predstavljen na Drugoj županijskoj smotri projekata u Čakovcu, ali je isto tako, zahvaljujući trudu mentorice i učenica, nacionalno i međunarodno prepoznat. Pismo potpore stiglo je i od predsjednika Republike Hrvatske, Ive Josipovića.
U projektu se proučava kulturološka dimenzija građanskog odgoja, a cilj projekta je uočiti predrasude u društvu, upozoriti na njihovu stalnu prisutnost i njihov loš utjecaj na stanje u društvu. Krajnji rezultat koji se želi postići je odstranjivanje stvaranja stereotipa i diskriminacije. Projekt se usmjerio ka prepoznavanju predrasuda i ispitivanju kako ljudi unaprijed stvaraju mišljenja o drugim ljudima.
Uz uočavanje i upozoravanje na stalno prisustvo predrasuda u današnjem društvu, projekt je radio i na obrazovanju društva u kojem živimo te je demonstrirao kako predrasude predstavljaju opasnost za današnje multikulturalno društvo. Ideja ovog projekta je bila ponuditi strategije za prihvaćanje drugih i njihovo razumijevanje te pridonijeti socijalnoj koheziji društva.
Učenice koje su jednoglasno odabrale temu, pridale naziv projektu te sudjelovale u izradi projekta su: Lea Hasnaš (7.razred), Mihaela Hofman (7.razred), Ivana Ujlaki (7.razred), Ivana Mihalković (8.razred), Valentina Pavić (8.razred), Helena Varga (8.razred) i Inka Varga (8.razred). Projektu su pristupile s ozbiljnošću i na njemu predano radile te još uvijek to čine.
Truda i želje nije nedostajalo budući da je tematika bila zahtjevna, ali itekako prisutna u društvu. Anketa koju su provele među učenicima, djelatnicima škole i mještanima pokazala je kako ljudi imaju unaprijed formulirane stavove o ljudima koje susretnu ili upoznaju te da se ti stavovi najčešće oblikuju na temelju mišljenja grupe i kako pojedinci ne priznaju da imaju predrasude.
Grupa je pregledala Ustav Republike Hrvatske, zakone Republike Hrvatske te Europske unije, razgovarala s grupama ljudi koji su kulturološki i rasno drugačiji, te održavala radionice, a potom napisala pismo i Predsjedniku Republike Hrvatske u kojem se naveo problem i njegovo moguće rješavanje.
Predsjednik je u pismu pozdravio projekt i pružio mu podršku, pohvalio mentoricu na predanom radu te izrazio želju da i vodstvo škole u Pribislavcu te same institucije na županijskoj razini prepoznaju vrijednost ovakvog projekta, na čemu mu je grupa iznimno zahvalna. Svojim pismom Predsjednik je grupu za građanski odgoj učinio još ponosnijom na njihov projekt i pokazao učenicama da su izabrale odličan projekt.