ZAGRIJAVANJE PRED ŠKOLU

POLAKO SE PRIPREMAJTE Još tri tjedna do početka nove nastavne godine

Nova nastavna godina počinje 9. rujna.

Još su tri tjedna do početka nastavne godine i dio učenika i
roditelja krenuo je s pripremama i laganim ponavljanjima kako
školarci ne bi doživjeli šok nakon dugog toplog ljeta bez učenja
i sjedenja za knjigom. Čitati barem petnaestak minuta dnevno,
riješiti neki ispit iz prethodnog razreda ne bi bilo na odmet.
Vani je još lijepo i toplo vrijeme pa neka školarac uzme deku i
čitaju pod vedrim nebom.

Jedan sat ozbiljnog rada dnevno za stariju djecu ili pola sata za
manju djecu ne bi trebalo biti previše, a dobro će im doći kao
trening uoči nove nastavne godine i brojnih obveza koje ih
čekaju, a usput će ponoviti gradivo koje je vrlo vjerojatno palo
u zaborav.

Učitelji su već u školama, kreću pripreme, godišnji izvedbeni
kurikulumi, novi pravilnici i sve ostalo što moraju obaviti do
početka nastave. Na njima je da organiziraju nastavu
najefikasnije što znaju i umiju, a na učenicima je da to
maksimalno iskoriste i najbolje što znaju kasnije primjene u
životu.

 DESET KORAKA PREMA BOLJEM I KVALITETNIJEM
UČENJU

1. Svi koji su uspješni imaju  san i
rezultate postižu  djelujući
2. Usudite se sanjati! (Vaša najveća imovina
prilikom učenja jest pozitivan stav.)
3. Odredite cilj
4. Pitajte! (u rječniku osobe koja uči najbolja
riječ od sedam
slova)            
 
5. Pravilno čitati (prije čitanja i učenja
zapitajte se: Zašto ja ovo čitam? Što iz  toga želim dobiti?
Koje ću nove informacije htjeti naučiti?)
6. Najbolje učite čineći!
7. Istaknite ključne riječi
8. Vježbajte, vježbajte, vježbajte
9. Redovno ponavljajte i pravite pregled
10. Zabavljajte se, igrajte igre, ispitujte sami
sebe, poučavajte druge…

KAKO  ORGANIZIRATI  VLASTITO 
UČENJE?
(1)
Imati stalno mjesto za rad (olakšava početak
učenja)
(2) Smanjiti mogućnost pada koncentracije
(gledanje kroz prozor, radio…)
(3) Više puta ponoviti građu
(4) Građu valja činiti što smislenijom (u građi
uočiti pravilo)
(5) Učenje uz  samoispitivanje 
smanjuje vrijeme učenja (aktivno  učenje)
(6) Učenje treba rasporediti u vremenu
(napraviti plan)
(7) Sličnu građu treba grupirati, odvojiti bitne
od nebitnih informacija – začarani krug: što bolje razlikujemo
bitno od nebitnog bolje pohranjujemo informacije, a onda te
efikasno pohranjene informacije olakšavaju novo učenje.
(8) Gradivo treba prenaučiti: usvojenu građu još
2-3 puta pročitati i preslušati se, tada je građa vrlo otporna na
zaboravljanje.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije