I. OŠ ČAKOVEC Sudjelovali u projektu ‘Budi prijatelj, nemoj biti nasilnik’

>> BUDI PRIJATELJ, NEMOJ BITI NASILNIK

‘Budi prijatelj, nemoj biti nasilnik’, hrvatski je prijevod eTwinning projekta ‘Be a buddy, don’t be a bully’ u koji su se tijekom 2. polugodišta uključili učenici 5.a razreda I. osnovne škole Čakovec.

Ideja za projekt nastala je na kontaktnom seminaru u Budimpešti u listopadu 2016. godine kojem je prisustvovala psihologinja Janja Frančić te u razgovoru s učiteljicom engleskog jezika iz Italije, Serenom Gulino osmislila osnovne aktivnosti.

Naknadno, u projekt su se uključili partneri iz Grčke i Španjolske te različitih ustanova i dobnih skupina, od vrtića, osnovne i srednje škole pa čak i jedna glazbena škola. Učenici su bili upoznati s konceptom eTwinninga kao obrazovne sigurne društvene mreže na kojoj se uči virtualno sudjelujući u projektima s učenicima iz drugih zemalja.

Za početak su se predstavili drugim sudionicima, pisali o sebi, školi i gradu u kojem žive. Na portalu namijenjenom projektu mogli su gledati razne video isječke o temi bullyinga te su i sami promišljali o tome što je bullying za njih.

Vježbali su engleski jezik pa su asocijacije prevodili s učiteljicom engleskog Valerijom Horvat, a korištene riječi su pretvorene u jedan wordart oblik. Glavna aktivnost projekta bila je stvaranje zajedničke priče o djevojčici Sari, izbjeglici iz Sirije, koja je dolaskom u novu školu patila zbog lošeg ponašanja njezinih “prijatelja” iz razreda prema njoj.

Priču su započela djeca iz dječjeg vrtića u Grčkoj, a radnju su osmišljavali i dovršavali učenici iz ostalih 5 škola koje su sudjelovale u projektu.Zadatak svake škole bio je osmisliti nekoliko scena. Aktivnost je bila vrlo uzbudljiva, napeta, zanimljiva, ali i neizvjesna.

Svatko od sudionika morao je nastaviti započeto i čekati što će drugi timovi dodati, u kojem smjeru će razviti nastavak priče te kako će ta priča na kraju završiti. Kao dodatnu aktivnost, svaki tim je snimio i dijaloge tako da priča ima i zvučni zapis.

Učenicima se taj dio posebno svidio, a zanimljivo je bilo slušati kako engleski jezik govore učenici iz drugih zemalja te čuti razliku u naglasku. Cijelu priču možete pročitati i poslušati klikom ovdje.

– Pogodite koji dio su smislili naši učenici, pitaju čitatelje iz I. OŠ Čakovec.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije