Ivančica predstavila novi prodajni koncept brenda Froddo

Novootvorena Froddo prodavaonica u zagrebačkom Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu. Predstavljanju su prisustvovale i domaće poznate osobe.

Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novi prodajni koncept svoga branda Froddo, koji je dio već ranije predstavljene poslovne strategije. Na razvoju proizvoda, novoj brand stratagiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.

Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu Zagreb prostire se na 37m2, komunicira prirodnost i kvalitetu obuće te individualnost djece, a njezin je sastavni dio dječji kutak za igru. Izgled prodavaonice usklađen je s novim brandingom i vizualnim identitetom koji se temelje na uvidu da je svako dječje stopalo, baš kao i svako dijete različito.

S novim sloganom “Svaki korak je tvoja priča” Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan “kalupa” sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske.

Simpatična slova d, stilizirana u oblik stripovskih i veselih likova, zajedno s dječjim kutkom za igru, Froddo prodavaonicu čine zabavnijom i zaigranijom. Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu.

Otvorenju Froddo prodavaonice prisustvovali su i mnogi poznati roditelji čija djeca nose cipele Froddo, poput Ines Preindl, Mirne Maras i Ribafisha.

Nova Froddo kolekcija za upečatljive otiske

Jesenska Froddo kolekcija kreirana je u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima, dizajnerima, branding agencijom Brandoctor i s roditeljima. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Inspiraciju je pronašla u različitosti kojom se odlikuje svako dijete, pa je tako puna novih, zanimljivih i jedinstvenih detalja.

Personalizirane tenisice jedinstvene na tržištu

Najveća novost u ponudi Frodda su personalizirane tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Uz svake tenisice djeca na poklon dobivaju flomaster za personalizaciju pozadine obuće čime se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Flomasteri se lako brišu i omogućavaju mališanima ukrašavanje svojih najdražih tenisica koliko god i kako god žele.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije