Marodi ulazi na američko tržište

>> Marodi ulazi na američko tržište

Prošli tjedan isporučena je prva pošiljka Marodi premium tjestenine u Sjedinjene Američke Države. Marodi tjestenina od sredine ovog mjeseca naći će se na policama trgovina u New Yorku i Chicagu, uz bok ostalim proizvodima hrvatskih velikih prehrambenih proizvođača poput Kraša i Podravke.

«Kada smo pred više od 20 godina krenuli s proizvodnjom tjestenine nisam se nadao da bismo mogli izvoziti na tako veliko tržište. Poznato je da Amerikanci jedu puno tjestenine, a konkretno u dućanima u kojima će se naći Marodi premium tjestenina, veliki je broj kupaca hrvatskog i europskog podrijetla. Vjerujemo u potencijal ove suradnje i sigurni smo da će po uzoru na potrošače u Hrvatskoj i potrošači u SAD-u prepoznati premium kvalitetu Marodi tjestenine.», izjavio je Stjepan Marodi, osnivač i vlasnik poduzeća Marodi d.o.o.

Osim što svoje prilike traži na stranim tržištima, Marodi tjestenina zastupljena je na više od 90% svih prodajnih mjesta u Hrvatskoj, a ove godine realizirat će se i povećanje proizvodnih kapaciteta u Nedelišću, kako bi Marodi i dalje mogao ostati vodeći proizvođač premium tjestenine u Hrvatskoj.

Više informacija na: www.marodi.hr

Najnovije