Novi vizualni identitet bijelih vina Vinarije Lovrec

Izlog je važan strateški punkt za svakog trgovca. Originalna i upečatljivo dizajnirana ambalaža je imperativno sredstvo svakog proizvođača. Osobito kad se za naklonost kupca bori u uvjetima brojnih i kvalitetnih konkurenata na malom prostoru. Ovih dana visoko kvalitetna vina Vinarije Lovrec (www.vino-lovrec.hr, Facebook Vino Lovrec) plasirana su na tržište u “novim kostimima”.

Autorska rješenja vinskih etiketa Lovrec kreiraju jednostavni i vrlo logični elementi. Ti elementi imaju neoborivu stoljetnu utemeljenost u glavnim značajkama obitelji.

Etiketu čini svega nekoliko primarnih grafičkih konstanti: stilizirana kontura brda imanja Lovrec u Svetom Urbanu na k. broju 133, dvije 300 godina stare platane na vrhu brda čije su grafički stilizirane krošnje ispunjene notama (prof. Franjo Lovrec je cijeli život vinar i glazbenik, a više je glazbenika i u široj obitelji), logotip vinarije Lovrec položen jasno i čisto ispod tjemena brda, fontografski ispis naziva vina na dnu etikete i decentno prigušen fontografski ispis pojma Natale Solum u gornjem desnom kutu lica etikete. Sve ostalo sadržano je na bočnom segmentu etikete.

Etikete su oblikovane u studiju Reci Da, a proizvedene u rolama tehnikom offseta i bogatim kolorom foliotiska u tiskari Eti tisak.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije