Ciljna skupina informativne radionice su poduzetnici, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima digitalna transformacija, marketing i prodaja
Digitalna transformacija često je izazovna, složena i
nerazumljiva malim poduzećima, no može se svesti na dva ključna
elementa – interne procese i kupce. Otkako su tražilice (Google)
i društvene mreže (Facebook) postali dio svakodnevice svakog
kupca, organizacije prolaze kroz temeljite promjene.
Koronavirus dodatno je ubrzao taj proces. Međutim, mnogi se nisu
prilagodili. Tržite je nemilosrdno i ne prašta propuste, a
konkurencija je digitalizirana. Kako je digitalna transformacija
utjecala na prodajne i marketinške aktivnosti te koje koristi
uvođenjem digitalnih alata u poslovanje imaju mala i srednja
poduzeća, možete saznati na besplatnoj informativnoj radionici
“KAKO JE DIGITALNA TRANSFORMACIJA UBRZALA PRODAJNE PROCESE?” koja
će se održati u petak, 25. lipnja 2021.g., s početkom u 18 sati u
informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
(TICM), na adresi Bana Josipa Jelačića 22/b Čakovec.
PROGRAM RADIONICE
Definiranje ponuda i UVP-a (Unique Value Proposition)
Komercijalna organizacijska struktura i ključna područja za
usklađivanje
Uloga prodaje i marketinga u ekonomiji kojom upravljaju
kupci
Suvremeni marketing i prodaja – koncepti i prilagodbe
Usklađivanje prodaje i marketinga – za strategiju održivog
rasta
Neophodni digitalni alati
– Kolaboracijski alati
– CRM
– Marketing i Sales pipeline
– Lead scoring modeli
– Email automatizacije
Generiranje novih potencijalnih klijenata – planirajte i izvršite
svoje digitalne kampanje
CILJNA SKUPINA
Ciljna skupina informativne radionice su poduzetnici, zaposlenici
u marketingu i IT-u te svi koje zanima digitalna transformacija,
marketing i prodaja. Sudjelovanje na radionici je
besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća
popunjavanjem prijavnog
obrasca. Prijave na radionicu zaprimaju se do popunjenja
mjesta, a najkasnije do 24. lipnja 2021. godine.
PREDAVAČ
Dino Oreški je u svijetu eCommercea i Digitalnog
marketinga već 16 godina. Svoju je karijeru započeo 2005. godine,
kad je bio zadužen najprije za Neckermannov, a potom i Quelleov
web shop, u to vrijeme dva najveća web shopa u Hrvatskoj. Nakon
više godina iskustva raznih digitalnih i eCommerce funkcija, Dino
je danas konzultant za digitalni marketing, tajnik Udruge
eCommerce Hrvatska te direktor strateškog razvoja digitalnog
marketinga u nezavisnoj agencijskoj grupi Pro media.
Radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).