Natječaj

Javni natječaj za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (studentskog restorana i kafića) u sklopu Studentskog doma Čakovec

Na temelju članka 32. Statuta Međimurskog veleučilišta u Čakovcu dekanica raspisuje javni natječaj:

Javni natječaj za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog
prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (studentskog
restorana i kafića) u sklopu Studentskog doma Čakovec

  1. Raspisuje se Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog
    prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (studentskog
    restorana i kafića) u sklopu Studentskog doma Čakovec na adresi
    Bana Josipa Jelačića 22 G, Čakovec.
     
  2. Poslovni prostor koji se daje u zakup sastoji se od sljedećih
    prostorija:
  • prostora za pripremu hrane (kuhinja s opremom za kuhanje) –
    30,86 m2
  • prostora za konzumaciju hrane (restoran s opremom) – 50,30
    m2
  • spremišta (spremište i prostor za pranje s opremom) – 23,58
    m2
  • kafić (kafić s opremom) – 44,59 m2
  • terasa (bez opreme) – 34,44 m2
  • wc za osobe s invaliditetom – 3,80 m2
  • wc muški – 3,22 m2
  • wc ženski – 5,88 m2
  • wc za zaposlenike – 3,10 m2
  • garderobe za zaposlenike – 3,43 m2
  1. Prostori iz točke II. se daju u zakup isključivo kao
    cjelina.
     
  2. Prostor se daje u zakup isključivo za obavljanje
    ugostiteljske djelatnosti odnosno za pružanje usluge
    subvencionirane studentske prehrane, djelatnosti restorana i
    ostalih objekata za pripremu i usluživanje hrane studentima
    putem subvencija odobrenih od strane Ministarstva znanosti i
    obrazovanja, djelatnosti cateringa, ostale djelatnosti
    pripreme i usluživanja hrane, djelatnosti pripreme i
    usluživanja pića.

  3. Poslovni prostor se nalazi u stanju potpune građevinske
    dovršenosti i opremljen je za obavljanje ugostiteljske
    djelatnosti (priključak električne energije, vode, plina,
    telefona, uređaji za pripremu i pohranu hrane i pića,
    ventilacija, klimatizacija, sanitarni čvor, oprema,
    namještaj).
     
  4. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju pa je
    budući zakupnik obvezan predmetni poslovni prostor urediti
    odnosno po potrebi privesti svrsi o svom trošku. Zakupnik je
    dužan osigurati sitni inventar za kuhinju i restoran. U slučaju
    da zakupnik u sklopu svoje djelatnosti želi koristiti terasu uz
    Studentski dom Čakovec zakupnik je dužan osigurati stolove i
    stolice. Uložena sredstva u poslovni prostor i opremu nakon
    isteka roka zakupa se ne vraćaju zakupniku.
     
  5. Poslovni prostor daje se u zakup na razdoblje od 5 (pet)
    godina. Početna minimalna cijena zakupnine (s uključenim
    režijskim troškovima za grijanje prostorija s ugrađenim
    radijatorima i režijskim troškovima za toplu i hladnu vodu) za
    poslovni prostor ukupno iznosi 11.000,00 kn bez PDV-a mjesečno.
    Zakupnik je dužan zakupninu plaćati mjesečno unaprijed, i to
    najkasnije do petog dana u mjesecu.
     
  6. Osim troškova zakupnine u koju su uključeni režijski troškovi
    grijanja prostorija ugrađenim radijatorima i režijski troškovi za
    toplu i hladnu vodu, zakupnik je dužan snositi preostale režijske
    troškove koji nastaju u obavljanju djelatnosti (električna
    energija, plin za kuhanje, telefon, odvoz smeća i ostale troškove
    vezane uz obavljanje djelatnosti za koju se prostor daje u
    zakup), troškove održavanja čistoće i snabdijevanja povezanih
    sanitarnih prostorija sanitarnim materijalom, troškove svih
    isprava potrebnih za privođenje poslovnog prostora namjeni i
    obavljanje djelatnosti, koje zahtijevaju ovlaštena tijela,
    troškove održavanja poslovnih prostora, namještaja i opreme,
    troškove nabave novog namještaja i opreme te troškove polica
    osiguranja.
     
  7. Zakupnik je dužan provoditi sve mjere zaštite na radu,
    zaštite okoliša i zaštite od požara koje su na snazi, kao i mjere
    koje su na snazi kod zakupodavca, osigurati liječnički pregled
    radnika svakih šest mjeseci i kopiju potvrde predati zakupodavcu,
    radnike opremiti odgovarajućom odjećom i obućom, vršiti kontrolu
    radnika i osigurati da isti imaju sve potrebne dozvole za
    obavljanje predmetnih poslova.
     
  8. Zakupnik je dužan osigurati subvencioniranu prehranu za
    studente (doručak, ručak i večeru) za sve dane u tjednu.
     
  9. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju pravne osobe
    registrirane u Republici Hrvatskoj i fizičke osobe koje su
    državljani Republike Hrvatske, a koji su registrirani za
    obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
     
  10. Podaci o ponuditelju i dokazi sadržani u ponudi:

•   pisanu ponudu s podacima o imenu i prezimenu
ponuditelja, OIB, dokaz o hrvatskom državljanstvu, odnosno naziv
pravne osobe s adresom i izvatkom iz odgovarajućeg registra ne
starijim od 6 (šest) mjeseci do dana objave na mrežnim stranicama
Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (za tvrtke iz sudskog
registra, za obrtnike iz obrtnog registra),
• potvrdu o podmirenim poreznim davanjima te doprinosima za
mirovinsko i invalidsko osiguranje ne stariju od 30 dana
(original ili ovjerena preslika) od dana objave na mrežnim
stranicama Međimurskog veleučilišta u Čakovcu,
• sol-2 ili bon-2 ne stariji od 30 dana (original ili ovjerena
preslika) od dana objave na mrežnim stranicama Međimurskog
veleučilišta u Čakovcu,
• potvrdu nadležnog općinskog suda da protiv fizičke osobe ili
odgovorne osobe u tvrtki nije podignuta optužnica, niti je
izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela,
• važeći HACCP certifikat sustava upravljanja sigurnošću hrane
ili izjava o posjedovanju HACCP certifikata,
• izjava u pisanom obliku koja sadrži podatke o broju zaposlenih
osoba s posebno istaknutom strukturom kvalificiranih osoba
(prehrambeno biotehnološki nutricionist, sanitarno veterinarski
inspektor, VKV i KV kuhari i konobari te pomoćno osoblje) koje će
obavljati djelatnost u poslovnom prostoru temeljem ovog javnog
natječaja,
• plan organiziranja subvencionirane studentske prehrane,
• listu referenci kao dokaz iskustva u obavljanju predmetnih
usluga,
• ponuđeni iznos mjesečne zakupnine (bez PDV-a) za poslovni
prostor, a koji mora biti veći od oglašenog početnog iznosa
• kontakt podaci ponuditelja.

11. Najpovoljnijim ponuditeljem smatrat će se natjecatelj koji
ispunjava uvjete natječaja i koji je ponudio najviši iznos
zakupnine.
 

12. Rok za dostavu pisanih ponuda je 04. listopada 2018. do 12,00
sati bez obzira na način dostave. Nepotpune i nepravovremene
ponude neće se razmatrati.
 

13. Ponude se upućuju na adresu:

Međimursko veleučilište u Čakovcu

Bana Josipa Jelačića 22 A

40 000 Čakovec

s naznakom: Natječaj za poslovni prostor restoran – NE OTVARAJ

14. O rezultatima se sudionici obavještavaju u roku 8 (osam) dana
od proteka roka za predaju ponuda pisanim putem, nakon čega će se
s odabranim ponuditeljem sklopiti ugovor o zakupu u trajanju od 5
(pet) godina kao ovršna (solemnizirana) isprava na trošak
ponuditelja-zakupnika.
 

15. Najpovoljniji ponuditelj dužan je bez odgode sklopiti ugovor
o zakupu. Ako izabrani najpovoljniji ponuditelj ne pristupi
sklapanju ugovora o zakupu u roku 8 dana od poziva na sklapanje
ugovora, ugovor će se sklopiti sa sljedećim najpovoljnijim
natjecateljem.
 

16. Na ponuđeni iznos mjesečne zakupnine obračunava se PDV
temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost.
 

17. Najpovoljniji natjecatelj, prilikom sklapanja ugovora o
zakupu, dužan je zakupodavcu položiti bjanko zadužnicu na
trostruki iznos mjesečne zakupnine kao sredstvo osiguranja
plaćanja.
 

18. Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup. Zakupnik
ne može vršiti preinake poslovnog prostora bez pismenog pristanka
zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam
snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od
strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu
eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama
uslijed obavljanja preinaka.
 

19. Najpovoljniji natjecatelj odnosno zakupnik je dužan nakon
sklapanja ugovora o zakupu s Međimurskim veleučilištem u Čakovcu
sklopiti ugovor o pružanju usluga subvencionirane prehrane s
Ministarstvom znanosti i obrazovanja.
 

20. Smatra se da natjecatelj podnošenjem ponude za zakup pristaje
na sve opće i  posebne uvjete objavljene u javnom
natječaju.
 

21. Međimursko veleučilište u Čakovcu zadržava pravo
neprihvaćanja nijedne ponude i pravo poništenja natječaja u bilo
koje vrijeme prije zaključenja ugovora, bez ikakve odgovornosti
prema ponuditeljima, i bez obveze da obrazloži razloge svoje
odluke.
 

22. Poslovni prostor je moguće razgledati prema dogovoru uz
prethodnu najavu na telefon 0997383076 ili e-mail: veleuciliste@mev.hr.

KLASA: 602-04/18-01/04

URBROJ: 2109-63-02-18-02

Čakovec, 25. rujna 2018.

Dekanica: doc. dr. sc. Nevenka Breslauer,
prof.v.š.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije