Preuzimanjem izvršne vlasti u županiji u lipnju 2013. godine Matija Posavec je bio svjestan da ga čeka izuzetno težak posao, s puno odricanja te puno racionalnijeg odnosa prema novcu poreznih obveznika Međimurske županije.
Nije dvojio niti trenutka te je odmah krenuo donositi one teške odluke jer kako je i sam rekao – Nepoželjne ili nepopularne odluke trebate donijeti odmah i onda raditi na tome da se zajedno uzdižemo i činimo sustav stabilnijim i jačim.
Vođen racionalizacijom i iskoristivosti svega čime raspolaže Matija Posavec je odlučio ovih dana na službenim internetskim stranicama Međimurske županije objaviti oglas o prodaji službenog županijskog BMW-a. Županov pročelnik Alen Kajmović nam je potvrdio odluku o prodaji automobila s obrazloženjem kako je BMW u ovom trenutku neprimjeren za županiju.
BMW koji stoji u garaži je mrtav kapital – naglasio je Kajmović, a prema njegovim riječima samo se čeka službena procjena od strane ovlaštenog procjenjitelja temeljem koje budu odredili početnu cijenu nužnu za oglašavanje same prodaje.
Caritasov dnevni boravak djece “Dr. Antun Bogdan” dobiva neophodan kombi
– Već sam dugo razmišljao o ovom potezu, ali kada sam saznao za probleme oko kupnje kombija Dnevnog boravka djece “Dr. Antun Bogdan”, više nisam dvojio niti trenutka. Postupak potpisivanja sporazumaje u tijeku, a njime se obvezujem osigurati novcem od prodaje BMW-a potrebnu razliku sredstava za kupovinu kombija za prijevoz 11-oro djece s posebnim potrebama, a korisnika usluga ovog doma – istaknuo nam je župan Posavec.
Kombi star 10 godina i s 500.000 km
Do sada se prijevoz obavljalo kombijem kupljenim 2004. godine i koji u ovom trenutku ima gotovo pola milijuna prijeđenih kilometara, te je bez rampe što su sve činjenice koje jednostavno obvezuju na kupnju novog.
– U vremenu kada se ljudi okreću sebi i svojim životnim poteškoćama, a koje su za svakoga pojedinačno realne i objektivne, upravo ova struktura našeg društva se izgubi u masi i polako postaje zaboravljena. Pomalo mi je nevjerojatno da niti u nekoliko godina nisu uspjeli prikupiti sredstva za te naše mališane. Toliko se novca “ulupa” u različiti marketing, pa čak i od naših županijskih firmi, financiraju se raznorazne aktivnosti, a za one kojima je pomoć zaista potrebna, za njih ništa. To nije u redu – zaključio je župan Posavec.
Župan Posavec u posljednjih se nekoliko mjeseci prometnuo u lidera kako socijalne tako i opće društvene osjetljivosti. I što je najbitnije vlastitim primjerima pokazuje kako ništa nije problem ukoliko je za dobrobit svih.