Dario Šafarić: “Kako su majmuni napisali remek djelo?”

Dario Šafarić: “Kako su majmuni napisali remek djelo?”

Svatko tko pročita moju kolumnu, a ima Facebook, neka me nađe na Facebooku pod mojim imenom i doda za prijatelja! Neka bude to naš mali ekspirement! Uz to me možete naći na Linkedinu, Foursqueru, Skypu i nekim drugim socijalnim i komunikacijskim platformama. Da li se brinem za tajnost svojih podataka? Zapravo i ne baš, jer taj megatrend može itekako pokrenuti Vaš posao i generirati ono što uporno uvijek ponavljam, buzz!

Marketing kao od šale

Kao što smo nekoliko puta do sada istaknuli, Facebook je treća država svijeta samo što je njihova pronatalitetna politika itekako produktivna te se broj ljudi popeo na 700 milijuna. Da li ste ikada pokušali saznati koliko Vaših korisnika i poslovnih partnera ili ukupnog targeta ima neki profil na nekoj mreži? Odgovor može dobiti svatko tko je jednom barem koristio Facebook, Twitter ili LinkedIn ads. Pošto možete točno precizirati Vaš target od geografskih, dobnih, industrijskih, preferencijalnih i funkcijskh načela i kriterija konačna brojka cijelog targeta je vrlo lako za saznati.

Najbitnije možete u pojedinca precizirati sam target. Na taj način možete prepoznati i odlučiti platformu koju možete koristiti za potencijalno kreiranje fan skupina ili oglasa. Koristiti Facebook ads je sjajno! Trošak po kliku ili impresiji je mizeran, a potencijal ogroman. Najbolje od svega, mogu voditi kampanju nekoliko dana ili tjedana s minimalnim budžetom te je preknuti kada ja to hoću. Ako želimo biti cool brand, moramo se ponašati tako i kretati po istim mjestima kao i naši kupci. Vjerujem da ste shvatili poantu da se veličina targeta vrlo lako i u par klika može saznati što nije nikako slučaj kod TV-a ili radija. No, što kada sami kreiramo target ili još bolje cijelo novo tržište u novome formatu, kao primjerice dečki iz Netflixa.

Kada je Netflix startao, sigurno su postojali neki pametnjakovići u sobi za sastanke koji su diskutirali koja će budala mjesečno plaćati 10 USD za neograničeno unajmljivanje filmova putem neta? Pametnjakovići koji nisu taj potencijal prepoznali danas sigurno nisu dovoljni snažni da kupe “smješni” Netflix.

Teorija o beskonačnome majmunu

Loading…

Živimo u super modernome doba gdje je Google tvoj dosje, a i ako nisi dio toga, postavlja se pitanje da li imaš kredibilitet u današnjem svijetu? Internet je postao distribucijska platforma koja za sobom vuče mnoge potencijalne nedostatke poput autentičnosti i morala. T.H. Huxley jasno opisuje teorem o beskonačnome majmunu gdje bismo postavili beskonačan broj majmuna na beskonačnan broj pisačih mašina te bi nakon određenog vremena statistički proizašlo jedno remek djelo poput Platona ili drugih briljantnih umova.

Koja nam je najbolja fotografija maturanata

Vidi rezultate

 

Na novim tehnologijama obitavaju ljudi raznih vrsta i interesa, a moć i distribucija dana je svakome pojedincu sa "žicom". Dokazano je kako mnoge kompanije obmanjuju kupce ili konkurenciju na način da sami plasiraju razne glasine ili neistine na internet kako bi sebi podigli kredibilitet, a konkurenciji ga umanjili. Internet nam daje iznimnu moć. Kada dublje razmislite nema stvari do koje ne možete doći na internetu ili načina na koja ga ne možete iskoristiti u direktnome ili indiretnome obliku. Kao što sam nekoliko puta već naglasio marketing nikada nije bio jeftiniji, lakši, ali istodbono teži. U današnjem kanalu sve je više igrača. Vaša prilika može biti to da ne shvaćaju svi da se na Internetu igra igra na drugačiji način.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije