Međimurska županija nije htjela čekati državu da se pokrene. Još u siječnju su pokrenuli platformu za prijave za cijepljenje
Internetsku platformu za cijepljenje imaju već četiri mjeseca,
cijepili su više od polovice prijavljenih, imaju 10 punktova za
masovno cijepljenje, a ne jedan, pišu o nama
24sata.
– Mi smo, kao što znate, imali vrlo visoki broj zaraženih u
županiji. Nije bilo vremena za čekanje. Morali smo se
organizirati. Nismo htjeli čekati da se država pokrene. Dom
zdravlja Čakovec je angažirao informatičku tvrtku s kojom i
ranije surađuju. Oni su to sve napravili i platforma funkcionira.
Nema problema. Preko platforme zovemo sve koji su se prijavili da
dođu na cijepljenje, a i odaziv je dobar – rekao nam je
međimurski župan Matija Posavec.
Ističe kako koriste i državnu platformu, ali su svejedno zadržali
i svoju preko koje se prijavljuje dosta ljudi.
– Nama je u prioritetnoj skupini ljudi starijih od 65 godina
ostalo tek njih oko 3000 za procijepiti i onda smo završili s tom
prioritetnom skupinom. Već smo krenuli i s procijepljivanjem
prosvjetnih radnika, a i njih smo polovicu onih koji su se
prijavili riješili. Organizirali smo i 10 punktova za masovno
cijepljenje kako bi rasteretili Domove zdravlja. Sve to
funkcionira. Na sastanku u srijedu su nam najavili dvostruko više
cjepiva i mi već uz pomoć naše platforme možemo organizirati tko
i kada će biti pozvan na cijepljenje – dodao je Posavec za
24sata.
Koliko dobro funkcionira platforma govori i podatak koji je iznio
ravnatelj Doma zdravlja Čakovec dr. Branko
Vrčić. Kad se netko prijavi u platformu za cijepljenje
Međimurske županije, u roku pola sata njegov je zahtjev obrađen
te već znaju lokaciju i vrijeme cijepljenja.
– Mi u roku nekoliko sati možemo procijepiti sve koji se prijave.
Preko platforme smo dobili mogućnost da cijepimo i do 3000 ljudi
dnevno što u Hrvatskoj do nedavno nitko nije mogao odraditi.
Platforma nam je rasteretila i ordinacije u kojima nismo htjeli
cijepiti već smo se fokusirali na punktove. Imamo ih 10, a ne
jedan kao u Zagrebu što je po meni bedastoća – rekao je dr. Vrčić
i nastavio.
– Još u siječnju smo krenuli s platformom jer tko bi zvao par
tisuća ljudi telefonski. To nema smisla. Naravno, i nama se
dogode greške, ali nikad ovako velike kao što su se događale s
državnom, a plaćena je toliko koliko je plaćena – zaključio je
ravnatelj čakovečkog Doma zdravlja.