brižni direktor čakom-a

IVICA PERHOČ ‘Tijekom travnja nismo naplaćivali placovinu na čakovečkoj tržnici i sajmu’

U subotu, 2. svibnja na čakovečkoj tržnici zatekli smo Ivicu Perhoča, direktora čakovečkog GP ČAKOM d.o.o., u razgovoru s prodavačima. - Nažalost vidjeli ste da baš nismo poštivali socijalnu distancu, ali korisnici imaju dosta pitanja, pa ne bježim od nikoga - rekao je direktor.

Već su tri sedmice kako su tržnice otvorene?

– Mi smo od početka primjene mjera za prodaju na tržnicama i sajmovima u dogovoru s gradonačelnikom i Stožerom CZ Grada Čakovca osigurali uvjete da se u okviru mogućeg vodi prvenstveno računa o zdravstvenoj zaštiti kupaca i prodavača – istaknuo je i dodao:

– Tako smo reducirali prodajni prostor na otvorenom dijelu tržnice zbog potrebne distance pa smo rasporedom utvrdili prodaju na svakoj drugoj klupi, što znači da prodavači nisu mogli osigurati prodaju na ustaljenim klupama, ali smo osigurali da svi zainteresirani mogu prodavati proizvode koji su definirani odlukama. Tijekom travnja nismo naplaćivali placovinu niti na tržnici niti na sajmu, a dnevnu placovinu smo počeli  naplaćivati od 02. svibnja po najnižoj cijeni.

Otvoreni dio tržnice smo ogradili i osigurali jedan ulaz i jedan ulaz uz ograničen broj kupaca koji mogu istovremeno biti u prostoru tržnice. Svaki kupac dobiva broj na ulazu kojeg vraća i tek po izlasku jednog može ući u prostor tržnice drugi – ispričao je. Naveo je kako je tijekom mjeseca travnja bilo različitih dolaska prodavača, uglavnom domaći OPG-ovi ,ali i kupaca. Vezano uz to je dodao:

– Najviše interesa je bilo uoči uskršnjih blagdana, petkom i subotom. Tu je potrebno naglasiti da je puno interesa iskazano za prodaju presadnica (flanci) i cvijeća, ali nažalost do daljnjega na tržnici to ne možemo prodavati. Zbog toga smo odlučili otvoriti i petak kao dodatni radni dan na sajmu gdje se isto može prodavati. Na sajmu pak je poseban zahtjev prema odlukama Stožera CZ RH, da se prodaja može osigurati samo kupcima uz kupnju iz auta, što naravno kod kupaca izaziva i zbunjenost i nelagodu – istaknuo je i još je dodao:

– Dakle, naš rad je na tržnici zasad od 8 do 12 sati svaki radni dan, a na sajmu srijedom (petkom samo ako korisnici iskažu interes) i to od 8 do 12 sati. U ovom periodu najmanje je nedoumica bilo kod prodaje iz kioska (meso, mesni proizvodi i mliječni proizvodi), jer kod njih se samo vodi računa o poštivanju reda kod čekanja kupaca. I na kraju vjerujem da ste svi imali prilike čuti, a dobar dio i koristiti uslugu online placa uz dostavu po narudžbi od naših OPG-a što je bila jedna od inicijativa Grada kao pomoć domaćim proizvođačima.

Dosad je dostava bila ponedjeljkom, srijedom i petkom, a daljnji ritam narudžbi zavisi prije svega od ponude proizvođača (koja je s obzirom na neke sezonske proizvode dijelom manja nego na početku), ali i potražnje kupaca. Ujedno koristim priliku da zahvalim na punom razumijevanju uvjeta u kojoj smo funkcionirali i poštivanju svih uvjeta od strane naših korisnika i zaposlenika, jer jedino tako možemo s optimizmom  gledati u sve što nas očekuje u narednom periodu – poručio je za kraj.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije