Maja Okreša je učiteljica 4. b razreda u OŠ 'Vladimira Nazora' Pribislavec. Pisali smo o njoj prije dva dana kako provodi nastavu na daljinu i kako uči njezine dvoje djece.
Ona se potrudila i provela anketu među učenicima 4. a i 4. b
razreda o tome kako su učenici doživjeli i kako doživljavaju
virtualnu nastavu, a razgovarala je s nekoliko roditelja.
Nakon što je sve odgovore sintetizirala, izdvojila je one
karakteristične:
L.T. “Ova učiteljica na TV-u veli jednu rečenicu i onda je pol
vure crtić.”
J.B. “Previše je priča i crtića.”
N.K. “U redu je, ali je sve zbrda zdola. Nejasno je što je iz
kojeg predmeta i previše je crtića. Premalo je pisanja i nečeg
konkretnog.”
T.H. “Primijetila sam da mobitel ne služi samo za igrice.
Više mi se sviđaju zadatci koje nam je dala učiteljica preko
viber grupe. Na HRT3 ima više crtića, a manje učenja i
zadataka.”
F.J. “Lijepo je za gledati, ali nema smisla za nas jer smo
sve to mi već obradili pa je i malo dosadno. Svidjeli su mi se
crtići koji su jako poučni.”
J.H. “Sviđa mi se to što se uči kroz igru, ali bi možda za
4. razred trebalo više gradiva koje nismo obradili, a manje
prikazivati filmove i crtiće.”
F.P. “Preko HRT3 mi se svidjela matematika, ali ne i priroda jer
smo mi to već učili.” M.M. “Sviđa mi se takva
nastava preko HRT3, ali mi se više sviđa nastava naše
učiteljice.”
Roditelji učenika su sličnog mišljenja kao i djeca.
– Dogovorili smo da ću roditeljima preko viber grupe i emaila
slati materijale za svaki dan kako nam slijedi prema nastavnom
planu i programu, a djeca će uz to pogledati sadržaje na HRT3 –
rekla je inventivna učiteljica držeći kako će ta kombinacija biti
još učinkovitija.