Kako do besplatnih udžbenika?

Na posljednjoj Sjednici Gradskog vijeća Čakovca donesena je Odluka o financiranju odnosno sufinanciranju nabavke udžbenika za osnovne škole i to za učenike koji imaju prebivalište na području Grada Čakovca. Iako udžbenici još nisu stigli u knjižare, poznata je procedura koja se mora zadovoljiti te dokumentacija koja se mora predati kako bi se ostvarilo ovo pravo.

Udžbenici za sljedeću školsku godinu u potpunosti će se financirati učenicima iz onih obitelji u kojima neto prihod po članu ne prelazi 1.500,00 kuna mjesečno. S pedeset postotnim iznosom kupovina udžbenika sufinancirat će se učenicima iz obitelji gdje se neto prihod po članu obitelji kreće između 1.500,00 i 2.000,00 kuna mjesečno. Učenici iz obitelji gdje je prihod po članu veći od 2.000,00 kuna mjesečno nemaju pravo na sufinanciranje nabavke udžbenika. Financiraju i sufinanciraju se samo udžbenici za obvezne predmete koji su navedeni u Nastavnom planu i programu za osnovnu školu.

Zahtjev za financiranje odnosno sufinanciranje može se preuzeti na gradskim internetskim stranicama (www.cakovec.hr), odnosno u na porti u ulazu u Gradsku upravu. Uz ispunjeni zahtjev, obavezno se mora priložiti preslika osobne iskaznice oba roditelja ili skrbnika, potvrda Porezne uprave Čakovec o ukupnim primanjima obitelji u 2013. godini, potpisana izjava o broju članova obitelji, potpisana izjava da učenici nisu stekli pravo na besplatne odnosno subvencionirane udžbenike po drugoj osnovi ili iz nekog drugog izvora te presliku računa naslovljenog na jednog od roditelja ili skrbnika (R1) iz kojeg je vidljivo da su udžbenici za koje se traži financiranje odnosno sufinanciranje plaćeni.

Popunjene zahtjeve i traženu dokumentaciju roditelji ili skrbnici čija djeca pohađaju škole na administrativnom području Grada Čakovca (I., II., III. osnovna, OŠ Ivanovec, OŠ Kuršanec i COO Čakovec), dostavljaju u škole, dok djeca s područja Čakovca koja pohađaju škole u Šenkovcu i Strahonincu, popunjene zahtjeve i traženu dokumentaciju predaju u Gradskoj upravi. Krajnji rok za predaju prijava je 5. rujna 2014. godine.

Novac će se onima koji će zadovoljiti kriterije isplatiti na tekuće račune roditelja odnosno skrbnika. Napominjemo da obrate pozornosn na račun na koji im se novac isplaćuje (zaštićeni račun blokiranih građana za sva primanja izuzeta od ovrhe otvara se u FINI). U gradskoj upravi potvrđuju da će novac svima koji će ostvariti pravo na besplatne odnosno subvencionirane udžbenike biti isplaćen do 30. listopada 2014. godine.

Učenici koji će pravo na besplatne, odnosno subvencionirane udžbenike, ostvariti temeljem stečenih prava (djeca branitelja, invalidi, pripadnici nacionalnih manjina, korisnici pomoći Centra za socijalnu skrb) pravo na besplatne odnosno subvencionirane udžbenike ne mogu ostvariti temeljem ove Odluke.

Uz Ugovor o cjelokupnom odnosno djelomičnom povratu sredstava za kupnju udžbenika, roditelji odnosno skrbnici potpisat će zjavu putem koje će se obvezati da će nakon završetka školske godine udžbenike u upotrebljivom stanju donirati osnovnoj školi odnosno Gradu Čakovcu.

Za sve dodatne informacije roditelji, skrbnici ili učenici mogu se obratiti u Upravni odjel za društvene, protokolarne i europske poslove Grada Čakovca (telefon 314-940, odnosno putem emaila: igor.mesaric@cakovec.hr). Također, pozivaju su roditelji, skrbnici i učenici da tijekom ljetnih praznika prate internetske stranice Grada Čakovca te lokalne medije gdje će se objavljivati sve eventualne izmjene i dopune ove Odluke.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije