Međimurje je s prirodnim ljepotama, kulturnom baštinom i neistraženim, pa i romantičnim lokacijama odlična destinacija za razvoj turizma.
Upravo radi navedenih činjenica pokrenut je projekt Lovely Međimurje čija je svrha promocija međimurskog proizvoda i samog Međimurja kao oaze mira s jedne strane i prednosti koje posjeduje za aktivni turizam.
– Međimurje ima toliko sadržaja i ljepota da ni sami nismo svjesni vlastitih prednosti koje ne koristimo u dovoljnoj mjeri za promociju vlastitih proizvoda i geografskog položaja okruženog sa dvije rjeke, podijeljenog na prekrasan brežuljkasti dio koji nudi odmor za dušu i tjelo, biciklizam,lov, golf, šetnju…, te donji dio Međimurja idealan za sportski odmor poput ribolova, također lova…, – kaže nam Nikola Budiša iz Čakovca.
Između dva djela je grad Čakovec koji nudi velik broj manifestacija, programa, noćnih klubova za jednu mlađu populaciju željnu zabave. – Uz sve prednosti našeg krajolika i mogućnosti koje nam nudi Međimurje, još imamo odličnu enogastronomsku ponudu sa vrhunskim vinima i restoranima koji su premalo prezentirani prema vanjskim potencijalnim posjetiocima – priča Dražen pa će Lovely Međimurje biti više orijentiran upravo prema njima.
– S mladim, kreativnim timom i profesionalnim pristupom pokušat ćemo animirati što veći broj interesenata za našim malim Međimurjem kako bi nas posjetili. Strategija na kojoj ćemo temeljiti naše aktivnosti je ispričati jednu toplu priču i time uvijeriti ostatak Hrvatske i šire kako je zanimljiv kontinentalni turizam i koje mogućnosti nudi s naglaskom na Međimurje – rekao je u razgovoru za naš portal Nikola Budiša.
U izradii je internet stranica i ovim putem pozivaju sve zainteresirane koji žele biti dio projekta sa svojim proizvodima i vlastitom ponudom da im se jave kako bi sa njihovim sadržajem mogli popuniti stranicu. – Dakle, ako su vaše jabuke najbolje, imate najbolje vino ili radite super cool fotografije ili rakiju ili nešto sasvim treće, to je to, sve što trebate imati!
Pomognite nam da sa vašim proizvodima popunimo stranicu i na taj način prezentiramo vaš rad koji je sada možda podcijenjen i nevidljiv – poručuje Budiša. Spomenimo i da su u samo četiri dana skupili 750 fanova na Facebooku.