Dok premijer Zoran Milanović i društvo obilaze američke kompanije u potrazi za investicijama i softverom, hrvatske IT tvrtke, za koje vjerojatno nikad nije čuo, uspješno se probijaju na svjetsko tržište.
Čakovečki Media-Soft, koji je među tri vodeće tvrtke za proizvodnju sustava za odnose s klijentima (CRM) dobio je posao od Gedeon Richtera, najveće farmaceutske kompanije u srednjoj i istočnoj Europi, piše Index.hr. Na globalnom tender procesu selekcije, Hrvatska tvrtka MediaSoft je odabrana kao globalni CRM partner u svim zemljama gdje posluje Richter.
Ujedno projekt implementacije CRM rješenja Media-Softa je jedan od najvećih IT projekata koje je jedna Hrvatska informatička tvrtka realizirala. Implementacija u Richteru krenula je početkom 2014., implementacijom u svega nekoliko zemalja dok će svih 20 zemalja operativno raditi sa rješenjima tvrtke Media-Soft do kraja 2015.
“Potreba za unapređenjem prodaje proizlazi iz napora našeg tima koja se uspješno poklopila s Media-Soft prijedlogom i rješenjima. Htjeli smo partnerstvo u CRM-u gdje je svestranost sustava i kontinuirani fokus na kupca ključni pokretač suradnje, ne samo u procesu implementacije nego i u svakodnevnom poslovanju. Smatram kako smo pronašli optimalno rješenje za naše potrebe.” – Zsolt Safranka MD, International Field Force Manager u Gedeon Richteru o partnerstvu s Media-Softom.
“S Richterom imamo suradnju svega nekoliko mjeseci ali smo ponosni što imamo za partnera tako veliku kompaniju s divnim ljudima. Kao što je poznato, Media-Soft se prilagođava svakom projektu pojedinog partnera, a to nas čini jedinstvenima te nas razlikuje od ostalih proizvođača CRM-a.”, kaže CEO Media-Softa Damir Šafarić.
Media-Soft je jedna od tri vodeće tvrtke koje rade CRM rješenja za farmaceutsku industriju. Tvrtka sa sjedištem u Čakovcu pokriva više od 40 zemalja i radi sa vodećim farmaceutskim kućama uključujući Pfizer, AstraZeneca, EGIS, Richter i mnoge druge.