SKLAD – ključni pojam za razvoj turističkog imidža Međimurja

U četvrtak, 10. srpnja 2014. godine, Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA organizirala je treću po redu radionicu za potrebe izrade Strateškog marketinškog plana razvoja turizma za Međimursku županiju na kojoj je prisustvovalo 40-ak sudionika i to poduzetnika u turizmu, zatim predstavnika turističkih zajednica, institucija, predstavnika udruga, lokalne i regionalne samouprave te drugih dionika na bilo koji način uključenih u kreiranje turističke ponude Međimurja i donošenje odluka ključnih za razvoj turizma.

Predmet rasprave bio je razvoj brenda i prepoznatljivog imidža u svrhu pozicioniranja Međimurja kao kontinentalne turističke destinacije. U veljači 2014. godine REDEA, Turistička zajednica Međimurske županije i Institut za turizam započeli su s prvim aktivnostima u okviru izrade ovog dokumenta ključnog za međimurski turizam.

Kako bi Međimurje dobilo što kvalitetniji strateški dokument, primijenjen je participativni koncept izrade tj. uključivanje ključnih dionika u turizmu kroz radionice i fokus grupe. Do sada su održane tri radionice i 11 fokus grupa s otprilike 150 uključenih dionika od kojih je većina sudjelovala na svim događanjima i koji su dali neizmjerno veliki doprinos svojim iskustvom, prijedlozima i idejama.

Kroz ovu treću po redu radionicu kao ključni pojam koji će se koristiti pri kreiranju imidža Međimurske županije kao turističkog odredišta proizašao je pojam “SKLAD”. Pri tome se misli na sklad čovjeka, prirode, tradicionalne baštine, enologije, gastronomije – sklad duše i tijela u okruženju koje nudi alternativu užurbanom i stresnom životu koji diktira moderna urbana sredina.

Razrađena ideja brenda i definirani turistički proizvodi bit će još jednom predstavljeni prilikom objave nacrta dokumenta koji će se javnosti prezentirati na četvrtoj radionici u rujnu 2014 godine. Izrada Strateškog marketinškog plana razvoja turizma jedna je od ključnih aktivnosti u okviru projekta Joint planning and cooperation for long-term development in the cross-border region (Joint planning CODE) koji zajedno s partnerima iz Mađarske provode REDEA i Turistička zajednica Međimurske županije, a financiran je iz IPA prekograničnog programa Mađarska – Hrvatska.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije