Priopćenje iz Međimurje plina o uvećanim računima za veljaču

Iz Međimurje plina danas smo dobili objašnjenje za upite potrošača prirodnog plina vezane uz račun za veljaču ove godine. Prenosimo cijelo priopćenje:

“Međimurje plin d.o.o. Čakovec obavlja očitanje plinomjera na obračunskim mjernim mjestima krajnjih kupaca od 25. u tekućem mjesecu, što je datum predaje dokumentacije za očitanje, do 04. u slijedećem mjesecu, što je datum dostave dokumentacije, kako bi se očitanjem stanja plinomjera utvrdila količina potrošenog plina za protekli mjesec.

Početak očitanja za siječanj 2014. godine bio je 25. siječnja 2014. godine i očitanje je trajalo do 31. siječnja 2014. godine, dok je u veljači 2014. godine početak očitanja bio 26. veljače 2014. godine, a završetak 4. ožujka 2014. godine.

Od 24. siječnja 2014. do 6. veljače 2014. godine prosječne temperature su bile ispod nule, od -0,3  do – 7,2 °C, dok su za sve ostale dane, i u siječnju, i u veljači 2014., temperature bile iznad nule, odnosno dani su bili natprosječno topli.

Na povećanu potrošnju krajnjih kupaca upravo su utjecale negativne temperature u navedenom razdoblju, a prosječne dnevne i mjesečne temperature sa podacima meteorološke stanice Međimurje plina-a, kao i sa podacima meteorološke stanice na Vodocrpilištu u Nedelišću, možete vidjeti na internetskim stranicama Međimurje plina klikom na link.

Što se tiče rokova očitanja, prema Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava šestomjesečno, polugodišnje očitanje za kućanstvo, odnosno za obračunska mjerna mjesta tarifnog modela TM1, TM2, TM3 i TM4, može trajati + 15 dana. Za siječanj 2014. godine očitanje je obavljeno za 26.000 potrošača prema vremenskim uvjetima i unutar propisanih rokovima, kao što je obavljeno i za veljaču 2014. godine.

Za datume očitanja svaki kupac ima mogućnost provjere obzirom da je na računima za plin iskazano prethodno i završno stanje, tako da se uvijek podmiri razlika u očitanju, odnosno potrošena količina prirodnog plina.

Još jednom Vam ukazujemo da su računi za veljaču 2014. godine bili povećani upravo zato jer je u dane očitanja temperatura bila minus, ispod nule, iako su mjesec siječanj, a poslije i veljača, za godišnje doba zimu bili topli, “proljetni”. 

U slučaju pogrešno očitanog stanja plinomjera, unaprijed se ispričavamo našim cijenjenim kupcima, i svaku reklamaciju vezanu za uslugu opskrbe prirodnim plinom riješiti ćemo na obostrano zadovoljstvo u roku od 15 dana.”

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije