Startup je novi buzzword. Sve više ljudi pretvara svoje ideje u poduzetničke projekte. No, koja je razlika između stvarno uspješnih projekata i onih prosječnih? Kako od početne ideje doći do dobrog poslovnog modela? I kako onda investitorima, partnerima i klijentima predstaviti vašu viziju? Kako preživjeti početne godine u inovativnom startupu?
Odgovore na ta i brojna druga pitanja možete saznati na radionici koju organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM), uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske. Radionica pod nazivom “Osmišljavanje i predstavljanje inovativnog poduzetničkog pothvata” održat će se u srijedu 26. ožujka 2014. godine u vremenu od 9 do 14 sati u multimedijalnoj dvorani TICM-a na adresi Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec, u kompleksu Centra znanja Međimurske županije.
Cilj radionice je podizanje razine znanja poduzetnika i potencijalnih poduzetnika o osnovnim elementima osmišljavanja i predstavljanja inovativnog poduzetničkog pothvata, uključujući osnovne alate za razvoj inovativne ideje te njeno predstavljanje ciljanoj publici (investitori, partneri, klijenti), kao i načine ostvarivanja novih kontakata i zadržavanja postojećih. Polaznici će kroz predavanja i praktične vježbe moći naučiti i kako u kratkom vremenu predstaviti svoj projekt, tj. odraditi kvalitetan pitch.
Radionicu će voditi Saša Fišter i Bojan Pečnik. Saša je suvlasnik agencije za content marketing ZIMO Digital specijalizirane za medije i kreiranje sadržaja u okviru koje djeluje tehnološki portal ZIMO te portal za viralni sadržaj FollowNshare koji u svakom pogledu odgovaraju definiciji startupa. On će objasniti kako su u ZIMO Digitalu učili na greškama, pokretali i gasili projekte, pronalazili nove kontakte i zadržavali stare te kako su uspjeli opstati prve četiri godine, ujedno i najvažnije godine za opstanak jednog startupa.
Bojan po struci doktor astrofizike je osnivač i tehnički direktor razvojnog projekta Hipersfera (www.hipersfera.hr) koji je u inicijalnoj fazi razvoja financiran sa oko 8.3 milijuna kuna kroz BICRO-ov program RAZUM. Bojan ima bogato iskustvo u kratkom predstavljanju (eng. pitching) projekta na investicijskim forumima, natjecanjima i konferencijama, kao i prema predstavnicima industrije, javnog sektora, poslovnim anđelima te fondovima rizičnog kapitala. Trenutno radi kao direktor za znanost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje
Više informacija o radionici i načinu prijave dostupno je na internetskim stranicama TICM-a.