Kad se s prvog kata, na kojem sjedište ima jedna građevinska tvrtka, stubama prijeđe na drugi kat, odmah se osjeti razlika. Hodnike tu prekrivaju tepih staze, a pokraj ulaza okićena je božićna jelka ispod koje su posložene ukrasne kutije. Cijeli prostor odiše toplinom. Županijskom upravom za ceste Međimurske županije vladaju žene. To je, zapravo, jedina cestarska tvrtka u Hrvatskoj koju vodi žena.
– Istina je. Jedina sam žena na čelu jednog ŽUC-a – smije se Ljerka Cividini, mag. prometa, koja je na taj položaj došla nakon nekoliko neuobičajenih… hm, recimo to tako, problema. Jedan od ravnatelja, Sanimir Radek, osumnjičen je za nezakonite radnje zbog kojih je prošle godine i smijenjen, a prije toga, 2010. godine, zabilježena je i neobična epizoda s Davorom Sokačem koji je na natječaju izabran za ravnatelja, da bi potom podnio ostavku jer nije bio zadovoljan ponuđenim ugovorom.
Kandidaturu je tada odlučila predati Lj. Cividini (40), stručna suradnica u toj tvrtki, u kojoj je izrađivala prometne elaborate i idejna rješenja sanacija opasnih mjesta, vodila bazu podataka i drugo. Prije dolaska u ŽUC 2003. godine radila je kao profesorica prometne grupe predmeta u TIOŠ-u. Danas vodi tvrtku koja gospodari i upravlja s 453 kilometara cesta. Na raspolaganju ima godišnji proračun od 33 milijuna kuna.
– Posao je zahtjevan, ali uz dobru organizaciju sve se stiže. Treba posložiti kockice u glavi. Ne volim duge poslovne ručkove koji traju po nekoliko sati i završe s dogovorom da ćemo se dogovoriti. Volim konstruktivne sastanke – kaže majka dvojice tinejdžera.
ŽUC Međimurske županije među najuspješnijima je u Hrvatskoj i posljednjih mjeseci ima pune ruke posla. Hrvatske ceste osigurale su, naime, 35 milijuna kuna za uređenje 45 dionica prometnica. No, sav taj novac treba i potrošiti do kraja godine ili će propasti. U ŽUC-u od 11 zaposlenih pet su žene. Đurđica Hamer šefica je za financije, Bernarda Topolko stručna suradnica, Tatjana Dukić je stručna referentica i koordinatorica javne nabave, a Jelena Pejić administratorica.
Lj. Cividini kaže da nije doživjela ni jednu neugodnost na sastancima ravnatelja ŽUC-eva.
– I u teoriji i u praksi dobro sam potkovana, tako da mogu ravnopravno raspravljati o svim temama vezanima uz ceste i promet – ističe. Planova ima puno. Iduće godine, najavljuje, na red za sanaciju dolaze klizišta i mostovi.