Media-Soft, jedan od globalno vodećih CRM ponuđača u segmentu farmaceutike bilježi sjajne rezultate na globalnom tržištu, piše Zimo.co.
Novi u nizu klijenata koji je implementirao Sales Vision Pharma CRM je mađarski EGIS, i to u Rusiji, koji je jedna od najvećih generičkih farmaceutskih kuća u toj zemlji.
Ugovor se odnosi na implementaciju novog Android CRM rješenja gdje je Media-Soft globalno prva Pharma CRM kuća koja je izdala takav strateški alat. Uz to Media-Soft je dovršila implementaciju svojega iPad rješenja kod AstreZenece u Meksiku, jedne od TOP 5 najvećih farmaceutskih kuća globalno.
Od ostalih novih poslova mogu se nabrojiti Biocodex, Shreya, Sopharma i drugi koji implementiraju Sales Vision na iPadu. U zadnjih 3 mjeseca Media-Soft je povećala broj licenciranih korisnika Sales Visiona sa 12.000 na 16.000 što je izuzetno veliki rast.
Prema Damiru Šafariću, osnivaču i direktoru Media-Softa, Media-Soft je globalno konkurentna jer se izuzetno dobro pozicionirala na globalnome Pharma CRM tržištu te uspješno parira naspram globalnim većim konkurentima iz Francuske i SAD-a uz pomoć novih rješenja na iPad i Android platformi.