Da u hrvatskom gospodarstvu nije sve crno, kao i da malo može biti veliko govori najnoviji internacionalni uspjeh tvrtke Euro-Unit.
U poslovnoj konkurenciji koja se zove “Svijet” tvrtka Euro-Unit je dobitnik internacionalne nagrade “THE BIZZ” koja tvrtku Euro-Unit ujedno uvodi u društvo 3 tisuće najboljih i društveno najodgovornijih svjetskih kompanija udruženih u “ELITE MEMBER” sa svim privilegijama ali i svim obvezama tog elitnog društva.
The Bizz je prestižna nagrada koju svake godine dodjeljuje svjetska organizacija Worldcob, a čija je glavna misija promoviranje najuspješnijih svjetskih kompanija i njihovog načina poslovanja. Uz promociju kompanija misija organizacije je: dodatna edukacija, razmjena stečenih znanja i vještina te stvaranje globalne mreže tvrtki čiji članovi vode svoje tvrtke u skladu sa društveno odgovornim poslovanjem.
Komitet Worldcob organizacije je multinacionalno, neovisno tijelo, a imena članova komiteta se ne objavljuju kako bi se izbjegli i najmanji mogući utjecaji na njihovo mišljenje pri donošenju odluke. U svakoj od kategorija se nominira samo po jedan kandidat iz određene države, a za dobivanje nagrade “The Bizz” potrebno je sakupiti minimalno 90 od maksimalnih 100 bodova u kategoriji.
Kategorije za ocjenjivanje su sistem vodstva, kvaliteta roba i usluga, kreativnost menadžmenta, menadžerska inovacija, društveno odgovorno poslovanje i ostvareni poslovni rezultati. Tvrtka Euro-Unit svojom je kreativnošću, sistemom vodstva, kvalitetom proizvoda i usluga, društveno odgovornim načinom poslovanja te općim poslovnim rezultatima ispunila sve potrebne kriterije u svih šest kategorija ocjenjivanja.
Osim The Bizz nagrade, tvrtka Euro-Unit je i dobitnik Worldcob CSR-2011.1 certifikata zbog posebne uspješnosti u segmentu društveno odgovornog načina poslovanja. Navedeni certifikat samo potvrđuje opravdanost nagrada za društveno odgovorno poslovanje koje je tvrtka do sada primila na nacionalnoj razini.
Tvrtka je dobitnik nagrada INDEKS DOP-a i ZLATNI INDEKS u više navrata i više kategorija. Značaj ove nagrade u toliko je veći što dobivanjem nagrade “The Bizz” tvrtka Euro-Unit ulazi u klub Business Club Wordcob (BCW).
Naime, ulaskom u BCW ulazi se u bazu podataka u kojoj članovi kluba razmjenjuju informacije o svojim djelatnostima, pomažu jedni drugima u upoznavanju lokalnih tržišta i njihovih specifičnosti te daju informacije o trenutačnoj potražnji i ponudi roba i usluga članova kluba, a što znači ulazak o svjetsku bazu poslovnih prilika i mogućnosti.
Nagradu “The Bizz”, menadžerska priznanja i certifikat CSR.2012.1 je u ime tvrtke Euro- Unit preuzeo njen generalni direktor Ivan Senčar tijekom “The Bizz Americans 2012” manifestacije koja se održala u Miamiu (SAD) od 08. do 11.06.2012. Za vrijeme kratke zahvale na dodijeljenim nagradama gospodin Senčar je prisutne upoznao s djelatnostima Euro-Unit grupacije te posebno istaknuo važnost društveno odgovornog poslovanja:
“U ovim vremenima, mogli bismo reći, svjetske gospodarske krize ne smije se dopustiti praksa zanemarivanja društveno odgovornog poslovanja pod isprikom teške gospodarske situacije. Društveno odgovorno poslovanje kompanija ali i globalne politike jedini je lijek izlaska iz krize. Stoga njena implementacija u poslovanje tvtki potrebnija više no ikada. Za rješavanje globalne krize više nije dovoljna volja neke od zemalja ili više njih već volja i jedinstvenost cijele planete zvane Zemlja”.
Na kraju izlaganja Senčar je pozvao prisutne da ulože svoj kapital u Hrvatsku ili da jednostavno dođu kao turisti te se uvjere zašto je Hrvatska na listi top 10 turističkih destinacija u svijetu. U ugodnom trodnevnom druženju koje se održalo na NCL – Norwigian Cruise Line na relaciji Miami-Bahamas od 08. do 11. lipnja održana je radionica na temu “Strateški značaj jačanja međuljudskih veza u poslovnom okruženju”.
Pored brzinskih sastanaka između kompanija iz 68 zemalja svijeta svakako treba istaknuti i važnost poslovno neobvezatnih razgovora u opuštenoj atmosferi. U toj atmosferi sklopljena su mnoge poslovna poznanstva, a time su stvorene i nove poslovne mogućnosti te se pokazalo i to da je Hrvatska na oku mnogih svjetskih poslovnih ljudi ali nedostaje sigurnost za investicije te su prisutne nedovoljne ili gotovo nikakve informacije o mogućnostima ulaganja.