U Varaždinu održana edukacija o internet oglašavanju

Udruga Communication, koja stoji iza jednog od vodećih portala o društvenim mrežama u regiji – www.zimo.co, organizirala je prvu edukaciju o internet oglašavanju, te korištenju Facebooka i Twittera u poslovne svrhe u Varaždinu. Edukacija je održana u subotu, 21. travnja u hotelu Varaždin.

U prvom djelu, Nikola Jozić upoznao je sudionike edukacije o osnovama oglašavanja na internetu, razlikama tradicionalnih i suvremenih medija, te objasnio terminologiju koja se koristi u današnjem oglašavanju. U nastavku, Goran Mudri govorio je o Facebooku. Pojavom “Timeline-a” mnoga poduzeća rade greške u izradi svojih Facebook stranica.

Kako bi se spriječile neugodnosti, kao npr. gašenje stranica, potrebno se upoznati sa pravilima, odnosno što je dozvoljeno, a što nije. Osim samog izgleda stranice, bitan je i način komunikacije sa korisnicima. O Twitteru je govorio Saša Fišter. Što su to tweetovi, retweetovi, kako napraviti i koristiti se Twitter profilom, te kako on može pomoći u poslovanju.

Cijela edukacija bila je potkrijepljena mnogim pozitivnim i negativnim primjerima što iz Hrvatskog poslovnog svijeta, što iz inozemnog. Kako bi sudionicima sve sjelo, gost predavač Bojan Rodik iz 24sata, objasnio je kako sve to funkcionira u stvarnom svijetu.

Na primjeru poslovanja 24sata te iz osobnih iskustava, objasnio je što je potrebno za internet oglašavanje, gdje se najviše griješi, te kako se to radi u 24sata. Sudionici edukacije bili su vrlo zadovoljni, nakon što su se prvi put susreli sa nekim terminima, pa je ekipa iz portala Zimo obećala nastavak ove edukacije.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije