Udruga Communication, koja stoji iza jednog od vodećih portala o društvenim mrežama u regiji – www.zimo.co, organizirala je prvu edukaciju o internet oglašavanju, te korištenju Facebooka i Twittera u poslovne svrhe u Varaždinu. Edukacija je održana u subotu, 21. travnja u hotelu Varaždin.
U prvom djelu, Nikola Jozić upoznao je sudionike edukacije o osnovama oglašavanja na internetu, razlikama tradicionalnih i suvremenih medija, te objasnio terminologiju koja se koristi u današnjem oglašavanju. U nastavku, Goran Mudri govorio je o Facebooku. Pojavom “Timeline-a” mnoga poduzeća rade greške u izradi svojih Facebook stranica.
Kako bi se spriječile neugodnosti, kao npr. gašenje stranica, potrebno se upoznati sa pravilima, odnosno što je dozvoljeno, a što nije. Osim samog izgleda stranice, bitan je i način komunikacije sa korisnicima. O Twitteru je govorio Saša Fišter. Što su to tweetovi, retweetovi, kako napraviti i koristiti se Twitter profilom, te kako on može pomoći u poslovanju.
Cijela edukacija bila je potkrijepljena mnogim pozitivnim i negativnim primjerima što iz Hrvatskog poslovnog svijeta, što iz inozemnog. Kako bi sudionicima sve sjelo, gost predavač Bojan Rodik iz 24sata, objasnio je kako sve to funkcionira u stvarnom svijetu.
Na primjeru poslovanja 24sata te iz osobnih iskustava, objasnio je što je potrebno za internet oglašavanje, gdje se najviše griješi, te kako se to radi u 24sata. Sudionici edukacije bili su vrlo zadovoljni, nakon što su se prvi put susreli sa nekim terminima, pa je ekipa iz portala Zimo obećala nastavak ove edukacije.