Dolaskom, mladog i ambicioznog Mihaela Frančića na čelo ‘Podruma Štrigova’ u ovoj vinariji mnoge, gotove sve stvari krenule su prema boljemu, a poglavito kada je riječ o mladim-novim vinima, koja polako, ali sigurno učvršćuju svoje mjesto na probranom domaćem tržištu.
Frančić živi s vinima i za vina ‘Podruma Štrigova’ i točno osjeća što potrošači traže i žele u svojoj čaši, ali i razmišlja o novostima kojima želi osvojiti srca i grla ljubitelja vina.
Nakon vrlo uspješnog projekta ‘frizzante’, ovih dana se vina ‘Podruma Štrigova’ na tržištu pojavljuju o novom ruhu.
‘Je, zaista ‘frizzante’ se pokazao vrlo uspješnim projektom koji živi i još će trajati, a ja osobno sa svojim suradnicima izradio sam novi projekt, a to je ekološki omot za naša flaširana vina.
Omot je izrađen od ekološkog papira, a na njemu su oslikani motivi našeg podruma, vinograda i štrigovskog kraja. U takvo novo ruhu umotane su boce naših vina na kojima se nalaze odgovarajuće etikete.
Ovo je naš doprinos ekologiji, poklon našim sadašnjima, a vjerujem i novim kupcima i jedan izazov kakav još kod nas nije viđen kod nas i vjerujem pun pogodak s komercijalnog stajališta.
Dakle, ovih dana naša kvalitetna vina berbe 2016. dolaze na tržište u novom prepoznatljivom ruhu, te će kupci imati dvostruki užitak, kupnjom ovako pakiranog vina’, ponosno najavljuje Frančić, dodavši kako arhivska vina dobivaju novu dimenziju, naravno, vrhunsku.