U velikom tjednu svetog Martina, svima nama najdražeg ‘vinskog sveca’ Vinska kuća ‘Cmrečnjak’ u Svetom Urbanu na tržište je poslala mladi Rizvanac, prvo ovogodišnje flaširano vino.
Mladi Rizvanac stvoren je radom i umijećem mladog Marka Cmrečnjaka, voditelja obiteljskog podruma, koji o ovogodišnjem Rizvancu ima samo lijepe riječi.
– Ovo je osma godina kako stvaramo Rizvanac i mogu reći kako je tipično dobar, kao i svi do sada, možda za nijansu boljih od ranijih jer je godina za njega vrlo povoljna. Vino je ugodne svježine i arome, sortne boje i okusa i s izvrsnih 11,5 posto alkohola što vole hrvatski potrošači, opisuje prvo ovogodišnje flaširano vino mladi Cmrečnjak, dodajući kako i sva druga njihova vina ovogodišnje berbe imaju elemente koji najavljuju kako će potrošači uistinu uživati u vrhunskoj kakvoći njihovih vina.
Prvenstveno se to odnosi na gotovo fantastičan Pušipel, te Rizling rajnski, Muškat žuti i Silvanac zeleni, gotovo na istoj razini kakvoće su Chardonay, Sauvignon, Graševina kao i stolna vina.
Marko naglašava kako se nakon duljeg vremena butelje prodaju jako dobro, a raste potražnja i za ostalim flaširanim vinima, kao i vina u rinfuzi.
Samo mi doznajemo (barem prvi) kako Vinska kuća ‘Cmrečnjak’ započinje izvoz vina u Francusku, zemlju koja je u svijetu po vinima poznatija i od Eifelovog tornja, crkve Notre Dame, Elizejskih poljana kao i drugih velikih vrijednosti. Dobar glas daleko se čuje, a dobra vida još dalje šire svoje opojne mirise.
Srdačne alkohole i bajkovite mirise Lijepe naše domovine, koja upravo u štrigovskom vinorodnom kraju ruke pruža Europi, dami koju ne moramo voljeti, ali je moramo poštivati. Neka vam naši dragi čitatelji ‘Martinje’ nikako ne prođe bez kupice Cmrečnjakovog vina. U njihovom podrumu ili u vlastitom domu, zašto ne s Rizvancem upravo!