Muke po mobitelu: Prodavač u službi kupca!?

Vjerovali ili ne, ima i toga. Priča koju nam je ispričala, danas zadovoljna vlasnica mobitela, nakon 10 mjeseci dobila je sretan epilog.

Sve je započelo u siječnju ove godine kada je u prodavaonici Conor-Media u čakovečkoj Uskoj ulici bb kupila mobilni uređaj Doogee – Smartphone Voyager 2 DG310 White.

– Treći dan morala sam reklamirati jer sam imala problema s baterijskim napajanjem. Uređaj sam trebala napajati 2-3 puta dnevno što mi je bilo neobično. Ljubazni prodavači su ga uzeli na praćenje. Nakon toga nekoliko je dana bilo sve u redu pa opet isto – kazala je vlasnica iz Čakovca.

Kako se to ne bi ponavljalo iz prodavaonice su uređaj proslijedili servisu Neutrino Tau d.o.o. Tratinska 77 u Zagreb. Bilo je to početkom srpnja. On sebe reklamira na način: Servisiranje uređaja uglavnom traje 10-15 radnih dana, a u nekim slučajevima može trajati i dulje, ali u razumnom roku.

– Taj ‘razumni rok’ bio je do ovih dana kada je moj prodavač od servisa dobio email poruku u kojoj stoji: ‘Ne prolazi jamstvene uvjete te ga ne možemo popraviti besplatno. Uređaj ima totalnu štetu udara/pada, savijen te mu je lijeva strana led-a odvojena od kućišta, neispravni su matična ploča odnosno kontrola punjenja, TS/LLCD i baterija, popravak neisplativ. S poštovanjem, Servis’.

– Možete misliti moje zaprepaštenje, a i čuđenje prodavača – kaže vlasnica i dodaje da po ovom opisu ispada kako se je ona s uređajem postupala krajnje neodgovorno, dodajući slikovito kao da je njime ‘kopala kuruzu’.

– Ne mogu vjerovati u takav nekorektan odnos naspram kupcu koji je od svoje skromne mirovine odvojio 850 kuna. On mi je bio sve, moja ušteđevina. Boli me i to što se je prodavač, vlasnik prodavaonice zbog poruke crvenio, a osobno je svjedočio kakav sam mu uređaj predala – priča ogorčena Čakovčanka i kaže kako joj je prodavač, na njezino čuđenje i iznenađenje, dao novi nešto jeftiniji uređaj, a što je evo podijelila s nama.

Krenuvši tragom pohvale došli smo do Gorana Čavleka, vlasnika prodavaonice, koji je manirom poslovnog i razboritog čovjeka rekao: – Stavio sam se u poziciju gospođe – rekao je skromno ne želeći komentirati postupak svojih zagrebačkih suradnika.

Što bi bilo da je gospodin Čavlek prihvatio ‘zagrebačku igru’? Ovo je svijetli primjer poslovnosti, senzibilnosti prodavača. Voljeli bi da već sutra svjedočimo nekom takvom primjeru.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije