Volonterski ured organizira radionicu “Menadžment volontera”

Volonterski rad, pored dobre volje volontera, zahtijeva i puno znanja i vještina s područja vođenja volontera i motivacije volontera od strane organizatora volontiranja. Iz tih razloga, Volonterski ured Međimurja organizira dvodnevnu radionicu “Menadžment volontera” putem koje organizacijama/institucijama nudi pomoć pri uspostavi i vođenju njihovih volonterskih programa.

Teme radionice su planiranje uključivanja volontera u rad organizacije, definiranje opisa posla koordinatora volontera, volonterski ugovor, opis radnog mjesta volontera, dovođenje i motiviranje volontera te evaluacija volonterskog programa. Radionica je dvodnevna, a održat će se u utorak 12. svibnja od 9 do 15 sati i u srijedu, 13. svibnja, od 9 do 15 sati u prostorijama Autonomnog centra – ACT, Dr. Ivana Novaka 38 u Čakovcu u Multimedijskoj dvorani (zgrada Starog hrasta, 1. kat).

Prijaviti se možete najkasnije do ponedjeljka, 11. svibnja do 12 sati putem emaila: vum@actnow.hr tako da pošaljete svoje ime i prezime, kontakt broj i ime organizacije iz koje dolazite (broj sudionika je ograničen). Udruga Autonomni centar – ACT iz Čakovca, koja provodi program Volonterskog ureda Međimurja, snosi troškove radionice, troškove ručka i osvježenja tijekom radionice te radnih materijala.

Održavanje radionice financirano je sredstvima Ministarstva socijalne politike i mladih. Voditeljice radionice bit će Margareta Mihalic i Vlatka Vincetić, koordinatorice programa Volonterskog ureda Međimurja.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije